26

Re: Mijn taartjes van afgelope week

rietdhg schreef:

o wat een hele mooie taarten zeg heel gaaf en die rozen super mooi is dat met een basket wave tool gedaan heel mooi hoor al je afgebeelden taarten

nee heb een tijdje geleden een rollin pin gekocht van roestvrijstaal en daar zat een zwart netje om heen ter bescherming. dat heb ik erop laten zitten en daar rol ik dan mee. dan krijg je die ruit vorm zeg maar

27

Super mooie taarten , allemaal !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

28

Prachtige taarten werkelijk waar! Super!! En die rozen.. wat een werk 356!! Vind je geboortestapel ook zo schattig!

29

ooooh die rozentaart!!! prachtig prachtig prachtig!! echt een beauty!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

30

Je hebt je weer eens flink uitgesloofd,het resultaat is zoals ik van je gewend ben GEWELDIG!!! :thumb: Ik had ze al op je hyve zien staan,had alleen ff geen tijd om een reactie te geven. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

31

Amarie schreef:

Je hebt je weer eens flink uitgesloofd,het resultaat is zoals ik van je gewend ben GEWELDIG!!! :thumb: Ik had ze al op je hyve zien staan,had alleen ff geen tijd om een reactie te geven. ;)

aaahhh is toch nieterg had bij jou ook nog gekeken maar  je  hebt het denk ik druk gehad met je dochtertje. hopelijk gaat nu alles weer  beter met haar!! en dat het dit keer wel heeft geholpen!!!!!!!!

32

Fantastisch, wat heb je prachtige taarten gemaakt. :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

33

WAUW!!! Heel mooi Naomitje....prachtig!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

34

Geweldig!!!!

cake a day, takes the sorrow away!!!!

35

super mooie taarten!

pluk de dag!

36

Hele mooie dummy's heb jegemaakt zeg en wat een boel rozen heb je gemaakt,maar wel super,de rest is ook top.
Je schildpad is ook erg mooi en natuurgetrouw gemaakt,net echt,super.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

37

Super allemaal,maar de rode is favoriet!

38

Prachtige taarten, Naomi!!! Je schildpad is onwijs goed gelukt zeg, je stapels zijn allemaal supermooi maar ben helemaal weg van die rode met dat printje erin en die giga hoeveelheid rozen, suuuuupermooi gemaakt!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

39

Wauwie, die rozenstapel is heel mooi zeg!!! Heb je

Mijn website: Presentaart

40

hey naomi, ik heb je helaas met Q-Day niet kunnen aanspreken in Helmond..heb je kraampje wel gezien maar was zo druk met alles...heb alleen je dummy's en cupcakes kunnen zien :) zag er echt onzettend leuk uit! En met de rozen...helaas geen kaartje kunnen invullen hihihi ;) wie weet een volgende keer dat ik je weer zie!

~I Make: Angel Food Cakes~

41

naomitje schreef:
Amarie schreef:

aaahhh is toch nieterg had bij jou ook nog gekeken maar  je  hebt het denk ik druk gehad met je dochtertje. hopelijk gaat nu alles weer  beter met haar!! en dat het dit keer wel heeft geholpen!!!!!!!!

Hoop 't ook,tot nu gaat alles goed met haar! :Y Effetjes afkloppen, voordat er straks weer een 5e opname volgt... ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!