Re: Bruidstaart met suprise voor Jasper en Martine...
Wauw, helemaal geweldig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met suprise voor Jasper en Martine...
Wauw, helemaal geweldig.
Wow! Wat leuk! En klinkt ook heel lekker! Ik dacht helemaal dat de streepjes zo horen dus had nou niets gezegd!
(Dat waren veel uitroeptekens! Haha.)
Wat mooi gedaan weer Yvonne en wat TOP bedacht van de appeltaart!!
Jammer dat je de laatste foto verwijderd hebt
Wow, zoiets heb ik nog nooit gezien. Prachtig! Ik meld me ook aan voor de how-to van die bloemen. .
Helemaal geweldig en de oplossing voor de appeltaart vind ik zooooo goed!!!
wat een ge-wel-dig idee zo zeg, ik vind het eindresultaat super! zelfs de streepjes, ik vind ze wel erg leuk zo "rommelig"
super gaaaf
wat een super orginele taart...super gemaakt!!!!!!!!!!
wauw, gewoon een super taart!!
Echt een prachtige taart!
Heel fris en vrolijk en ook apart.
Het appeltaartje is natuurlijk briljant gedaan zo!
Goed opglost zo! Erg leuk idee
Je bruidstaart zelf is ook mooi, lekker vrolijk! En die bloemen zijn ook mooi.
Dat heb ik vroeger zelf ook wel eens gedaan maar dan met papier natuurlijk
Wauw hele leuke taart!!! Mooie bloemen en lekker kleurrijk! En heel leuk dat je een appeltaartje erbij hebt gedaan!
Wauw! dit is prachtig zeg! en leuk om eens een hele andere soort taart te zien, je geeft ons allemaal weer inspiratie! Top
Mooie foto van het bruidspaar!!
Hoe waren de reacties eigenlijk?
Heel leuk gevonden zo.
Je bloemen vind ik schitterend!!
He-le-maal leuk het doosje met appeltaart, de bloemen... prachtige taart!
De bloemen zijn hardstikke gaaf zeg,mooi.
Idd erg jammer van de strepen op de zijkant,maar goed,voor de volgende keer maar weer,maar ik zie wat je ermee wilde het staat mooi.
Leuk de appeltaart verstopt in de doos,top bedacht.:thumb:
Heel erg leuk !
Mooie taart en superleuk idee met die appeltaart
Inderdaad jammer dat die streepjes niet rechter zij, maar dat lijkt me ook erg lastig om te doen
Ziet er wel erg leuk uit dus wel de moeite waard om het nog eens op een andere manier te proberen denk ik. (en als je dan de maniet gevonden hebt dan lezen we het wel weer
Woorden overbodig
Wat geweldig. Een super leuk idee en een waanzinnig mooie taart. Wil ook heel graag howto voor doos en filigraan bloemen. Echt heeeeeeel mooi!!
Het was ongetwijfeld een leuke kaart, want de taart is fantastisch!
Vind het echt een hele leuke bruidstaart. En die streepjes.. ik begrijp dat je het rommelig noemt, maar na even kritisch kijken blijf ik bij mn eerste gedachte; het klopt gewoon bij de stijl.
Mocht ik deze taart bij je bestellen zou ik dus vragen om rommelige streepjes
Prachtige taart! Geweldige bloemen zo en dat cadeautje er boven op, super!!
wat een bijzondere taart weer!! wat een leuk effect met de filligrain bloemen! echt heel appart!
wat een mooie bruidstaart,en echt leuk, dat appeltaartje bovenop!
Ik vind die bloem zo moooooi.
Hoe heb je die gemaakt???
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met suprise voor Jasper en Martine...