Re: Geboortetaart voor onze eigen Wessel, met veel dank aan Glashil
Aaaaach... wat lief......... om op te (vr)eten!!
Gefeliciteerd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboortetaart voor onze eigen Wessel, met veel dank aan Glashil
Aaaaach... wat lief......... om op te (vr)eten!!
Gefeliciteerd.
Oh wat een pr
wat een dotjes 
Wat een super schattig taartje, de tekst is ook super!
En je zoontje....zucht....wat een poepie!
Gefeliciteerd!!!
Wat een enorm schattig taartje!
ook een heel mooi manneke, heel erg gefeliciteerd met jullie zoon!
Van Harte Gefeliciteerd met je zoon!
Prachtige taart! 
Wat een poepie van een mannetje. Wat vergeet dat snel, dat ze zo klein zijn geweest. Geniet van dit kleine wondertje!
De taart vind ik ook erg mooi!
Mooie taart en een mooie baby.... veel trots in huize Carin & co.
Wat een schatje en wat past hij in z'n streepjespakje mooi bij de taartbaby!!
Fantastische taart en ik kreeg inderdaad al kramp van al die letters. Petje af hoor, ze zitten ook allemaal recht.
Wat een pracht van een zoon! Van harte gefeliciteerd!!!
De taart is ook heel erg mooi geworden en zo geweldig hoog (moet natuurlijk ook wel met al die tekst
(wel een hele mooie tekst overigens!)).
Wat een schattig babytje!!!! Die haartjes en die schattige lipjes. Vind het serieus een heel knap kind!!! Van harte gefeliciteerd. Is alles goed gegaan? Zie opeens een foto van taart en baby en dacht heeee is die al geboren? Dat heb je even snel tussen de taarten door gedaan.
wat heb je een PRACHTIGE zoon gekregen zeg, gefeliciteerd!

En wat zit je weer belachelijk snel op het forum zeg

Gaat alles goed?
en ow ja, idd een SUPERTAART! 
Heel erg mooi. En wat een lief mannetje !
Wat een lekker ventje...gefeliciteerd!!!
En de taart is een plaatje 
van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! En wat een prachtige taart!
wat mooi! en wat een prachtig mannetje!
Van harte met jullie mooie zoon! Ik zou haast zeggen: ik weet niet waar meer tijd in is gaan zitten: De taart of het kind?! Maar ze zijn beiden echt super mooi!!
Ooh, wat een schatje is je zoontje! Hartelijk gefeliciteerd!
En Jac, onwijs gave taart! Petje af voor je werk!
(Voor jouw werk trouwens ook Carin
)
wauw
wat een mooi kereltje.. en wat een mooie naam 
van harte gefeliciteerd!!
en een erg mooi & leuke taart!!
2 schatjes!!!!!!
Nou niet erg hoor zoveel foto's wat een prachtige teksten, prachtige taart en dat kleine ventje, zoooo mooiiiii!!!!
Wat een schatjes! (de taart en Wessel natuurlijk!) Van harte gefeliciteerd!
S-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d zowel de taart als de kleine Wessel!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Wessel!!! Wat een mooie mannetjes heb je gemaakt! Zowel op de taart als de echte!!!
Inderdaad...wat een werk die tekst op de taart! Prachtig hoor! Knap ook dat het taartje dezelfde kleur blauw is geworden als het baby-elfje dat je al veel eerder had gemaakt.
Enne, foto's van een nieuwe aanwinst zijn nooit teveel hoor!
ik vind 'm ook prachtig! En dan heb ik 't natuurlijk niet over die taart, maar over die schattige zoon van je. 'k heb 'm live mogen aanschouwen en 't is echt 'n snoepie. Heerlijk zo'n klein knulletje. 't is dat m'n hubby een andere mening is toegedaan, maar anders .....
Enne, nogmaals heel graag gedaan. 'k vond 't echt een hele leuke taart om te maken. En die tappits .... die werkten gelukkig 'ns 'n keertje mee!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboortetaart voor onze eigen Wessel, met veel dank aan Glashil