Re: 'over the top' wedding
Heerlijk! Wild & knal en als je de foto van bovenaf ziet t
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'over the top' wedding
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heerlijk! Wild & knal en als je de foto van bovenaf ziet t
Superrrrr mooi zeg!
prachtig, vooral als je 'm boven bovenaf ziet. geweldig
Weer helemaal zoet en kunst!
Bommeltje schreef:\
Even over de ijzerdraadjes
Ook de draadjes uit de webshop zijn NIET geschikt om in de taart te steken..
Inge geeft aan dat er speciale houdertjes zijn maar ook rietjes werken goed.. ik heb nu een aantal keren met wires gewerkt en elke keer rietjes gebruikt.. die blijven prima staan en je draadjes raken je taart niet..
Bedankt voor de info, zal het eens gaan proberen met rietjes.
Heb het bruidspaar overigens nog gesproken en ze waren erg enthousiast. Had er ook nog een lactosevrij taartje bij gedaan (harjte, rood met witte stippen, helaas geen foto meer gemaakt) voor de kleindochter van de bruid en dat was helemaal een schot in de roos.
Groetjes Marjolein
Graag gedaan.. de andere reden om rietjes te gebruiken is overigens dat het wire nooit zomaar in je taart zal snijden en / of omvallen.. dat wil nog wel eens gebeuren als er iets zwaars op je wire zit
*zucht* heerlijk elke keer om dit draadje weer te openen en weer even naar die mooie taart van je te mogen kijken
Gaaf!! Echt helemaal super tot in detail!
Hoop ook nog eens een bruidspaar te treffen dat zo'n taart wil...
Oo wauw, geweldige taart!!
prachtig hoor!!aan deze taart zal het niet liggen,dat wordt vast en zeker feest!!
Wauw, super leuke taart.
Wauw wat een geweldige creatie weer! Ik verbaas me er telkens over dat zoveel verschillende kleuren en prints toch weer bij elkaar passen en een mooi geheel vormen!
Gaaf!! Echt helemaal super tot in detail!
Hoop ook nog eens een bruidspaar te treffen dat zo'n taart wil...
In dit geval had ik van te voren een ontwerp op papier gemaakt (schat n.a.v. telefoongesprek in wat voor een taart bruidspaar ongeveer wil; rustig , veel kleur, romantisch etc)
Ik begreep van de bruidegom dat ze op mijn taarten vielen vanwege de vele kleuren etc. Dit ontwerp bleek helemaal te zijn zoals zij het mooi vonden en dus mocht ik hem zo uitvoeren.
Kreeg ook helemaal de vrijheid om eventueel gaandeweg dingen te veranderen. Ze hadden volste vertrouwen in mij. Heerlijk werken is dat!
Groetjes Marjolein
Wauw, gaaf zeg al die verschillende vormen zo op elkaar, super!
ge-wel-dig! wauw, mn mond valt open! kunstwerk!
Helemaal super. Ik hou wel van dit soort taarten lekker druk en veel kleur.
Wat een super gave taart, echt heel vrolijk.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'over the top' wedding