Re: Eindelijk mijn "Bien" taartje
oh wat is hij mooi geworden zeg. Ik zat me al te verbazen dat je zo snel je roosjes maakte aan tafel. En halverwege had je toch al veel meer dan mij met mijn kale stapeltje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk mijn "Bien" taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oh wat is hij mooi geworden zeg. Ik zat me al te verbazen dat je zo snel je roosjes maakte aan tafel. En halverwege had je toch al veel meer dan mij met mijn kale stapeltje
een echt inspirerende taart ... de rode bloemen zijn indrukwekkend
Dit eindresultaat was echt het wachten waard .
Prachtig gemaakt...wat een werk!!
wat mooi!!!!!!!!!!!!
Super geworden Corinne, wat een piel werk al die roosjes.
Wat een werk maar wat een mooie taart!!!!!
Schitterend!!!
Helemaal te wauw!!
Volgens mij mag deze trouwens in de stapelparade
Hij ziet er prachtig uit. Wat ontzettend veel roosjes zitten erop!!!
Mooi zeg, zo simpel qua ontwerp en daarom juist zo sjiek!! Wat een werk zeg, al die roosjes... Maar zeker de moeite waard!!
Ben je nog altijd eerder klaar dan ik, mijn stapeltje staat nog altijd kaal naar mij te kijken.
Ziet er heel mooi uit met al die kleine roosjes!!!!
He, wat grappig, dacht datik al gereageerd had? Nogmaals super stylish, en wat een werk!
erg fraai
Dit is er ook weer eentje uit de categorie mooi van eenvoudt.. en dan bedoel ik natuurlijk het ontwerp ansich niet de uitvoering want ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoeveel uurtjes jij in die mooie roosjes hebt zitten
Hij is heel stijlvol!
Wat een werk moet dat zijn geweest zeg! wel heeel mooi geworden!
Wauw, prachtig en idd wat een werk al die roosjes, maar het resultaat mag er zeker wezen!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een schitterende taart zo mooi en zo veel werk maar hij is echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een werk,maar het resultaat is echt hardstikke mooi,toppie.
Zeer knap hoor!!!
Jeetje wat een werk al die roosjes, maar wat is ie mooi geworden!
t kan aan mij liggen, maar ik zie dubbel
Ik vond hem half af al super en wat een werk heb je er aan gehad....
Wauw! Wat een werk zeg, maar een erg mooi resultaat
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk mijn "Bien" taartje