Re: Burberry tas (taart) en louis vuitton stapel
Wauw de burberry is echt zo mooi met al de boetseersels!!! Ben er helemaal weg van
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Burberry tas (taart) en louis vuitton stapel
Wauw de burberry is echt zo mooi met al de boetseersels!!! Ben er helemaal weg van
Tjonge zeg, wat een mooie taarten!!Fantastisch!!!
GEWELDIGE TAARTEN....:thumb:
Prachtig !!!! Ik ben helemaal weg van de zwarte bloemen op de zwarte taart. Echt heel erg goed.
Super super super gaaaaaaaaaf!
Prachtig hoor. Ik had hem al gezien bij themataarten, maar daar kun je geen reactie plaatsen.
Alles is al gezegd!
Super gaaf gemaakt
WOUWWWWW echt onwijs knap!!
Super mooi!
Echt onwijs knap gedaan.
Vooral die schoentjes vind ik echt gaaf! !:thumb:
Waanzinnig zeg! Wat een kunstwerken!
echt superdesuper mooi gemaakt
Hele mooie taarten!
ik kan alleen maar de anderen beamen: WAAUWIE!
ik vraag me wel ontzettend af hoe het patroon van Burberry en Vitton gemaakt is; is dat een print op iets eetbaars?
Geweldig!!!!
Bedankt allemaal nog voor de leuke positieve reacties!!....doet een taarten bakster goed!!!
ik kan alleen maar de anderen beamen: WAAUWIE!
ik vraag me wel ontzettend af hoe het patroon van Burberry en Vitton gemaakt is; is dat een print op iets eetbaars?
Het zijn printen ....(icing sheets)
Meid wat ben jij toch talentvol.
Super taart wederom.
wauw zeg, die zwarte taart is echt wel indrukwekkend. heel gedurfd maar met een mooi resultaat.
SUPER MOOI!!!! IK KRIJG ME MOND NIET MEER DICHT!! Ben nog nieuw in de taarten wereld, hoe krijg je dat motiefje er op? En waar kan ik dat halen/bestellen??
Wauw...........(sprakeloos en met open mond)................wat gaaf!!!!!
En vooral dat de "inhoud" van de tas er naast ligt. Dat vind ik zo leuk.
Wat een prachtige taarten. Dat ze nog aangesneden worden.....
Wat een prachtige taarten heb je weer gemaakt, het zijn echte Natacha taarten
SUPER MOOI!!!! IK KRIJG ME MOND NIET MEER DICHT!! Ben nog nieuw in de taarten wereld, hoe krijg je dat motiefje er op? En waar kan ik dat halen/bestellen??
De prints zijn van icing sheets en die kan je bestellen bij niekie uit Rotterdam.
Gewoon op de marsepein plakken
super super super mooi, heb er geen andere woorden voor.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Burberry tas (taart) en louis vuitton stapel