Re: Slapende meisjes onder verschillende dekentjes.....
Superleuk...die kleurencombinatie....
Een heel mooi geheel....
MADE BY ME!! zie mijn taartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Slapende meisjes onder verschillende dekentjes.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Superleuk...die kleurencombinatie....
Een heel mooi geheel....
Weer helemaal super!
groetjes Sas
Wat een dotjes
Mooi zeg! Erg leuk!
Helemaal toppie! Wat een leuke cakejes zijn dat geworden zeg. Wat een idee! Mag ik jouw foto op mijn comp. bewaren om ze later ook eens te kunnen maken? Juf van een van m'n kids is namelijk in blijde verwachting.
Oh, schiet me een leuk idee binnen......Jongen/meisje nog niet bekend? Baby's onder roze/blauw geruite dekentjes met daarop een vraagteken (b.v. gemaakt met funky tappit).
Mag ik jouw foto op mijn comp. bewaren om ze later ook eens te kunnen maken? Juf van een van m'n kids is namelijk in blijde verwachting.
Tuurlijk mag je ze opslaan
Leueueueuk, Marlies! En inderdaad, roze met rood is helemaal goed hiervoor!
Ik wil die babietjes-onder-een dekentje ook al een tijdje maken sinds ik ze ergens zag, maar er worden niet zoveel baby's geboren meer in mijn omgeving
Groetjes, Jozien.
ooo..wat schattig...Echt leuk gedaan!
aaahhhhh wat een droppies. wat ziet dat vredig uit! Super leuk geheel.
Wauw! Geweldig! Ik ga je foto's ook opslaan hoor, hoop zo in augustus te kunnen maken voor mijn vriendin!
Kan ik nog mooi een tijd oefenen met boetseren en (vooral) met de patchworkcutters
Mag ik vragen hoe je de oogjes en mondjes hebt gemaakt? Getekend???
deze zijn echt super mooi!!!
ahhhhhhhhhh. sliepen alle babytjes maar zo lekker
leuk gedaan zo, staat ook heel leuk bij elkaar!
Lieeeef!!!
wat een schatjes
Ik ga je foto's ook opslaan hoor. Mag ik vragen hoe je de oogjes en mondjes hebt gemaakt? Getekend???
Tuurlijk mag je ze opslaan en de oogjes en mondjes heb ik inderdaad erop getekend.
Heel erg leuk zeg! Ontzettend mooi gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Slapende meisjes onder verschillende dekentjes.....