Re: pino overnieuw doen????????
niks aan veranderen, mijn gedachte was dezelfde als de andere forummers pino kijkt gewoon een beetje dom!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » pino overnieuw doen????????
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
niks aan veranderen, mijn gedachte was dezelfde als de andere forummers pino kijkt gewoon een beetje dom!!!!!!!!
Neeeeeee, niet overdoen!!! Pino is echt leuk zo!
Nou, ik doe mee aan de meiden die voor mij geweest zijn. Niks meer aan doen, erg leuk! Super knap dat je ze gemaakt hebt!
Ziet er schitterend uit!! Is er iemand die de How-to van Pino heeft??
ben je gek gewoon gebruiken! Ze zijn hartstikke leuk geworden.
Ik vind ze mooi...ja scheel, maar geeft character
heel goed gelukt ...niet overmaken hoor
Nee, houden zo!!!!!
Idd, niets meer aan doen! Heel goed gelukt zo, erg mooi resultaat hoor!
Ze zijn prachtig en alleen het loenzen van Pino zou ik iets verhelpen.
groetjes Sas
( Ik ben het btw absoluut niet eens met de dommigheid van Pino hoor, luister maar 's heel goed naar wat hij te melden heeft! Vooral sociaal is hij errug goed!! Maar ja ik ben dan ook een 'verstokte' kleuterjuf die al j
Nee, niets veranderen! Eerlijk waar niet, ik vind ze echt heel goed gelukt! Pino kijkt scheel, maar dat vind ik juist zoooo schattig staan
wauw ik vind ze beide mooi,
je kunt eventueel wat veren op het hoofd van pino maken, geel,blauw en roze dacht ik heeft de echte pino(wat is echt haha) zo'n verenstruisje
maare ik vind deze al echt pino hoor!
Niets meer aan doen tenzij jij je er aan blijft storen, dan gewoon doen wat je denkt dat nodig is, maar ik vind ze erg mooi en leuk!
pino is geweldig! zo ziet hij er toch uit gewoon.
hij is prima gelukt niet overdoen!!
Wauw, niks meer aan doen!
Ik ben benieuwd naar de taart straks!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » pino overnieuw doen????????