Re: Mijn 2de koekjes opdracht paasstijl.
Prachtig geheel!!!! en super gave koekjes natuurlijk... ik zou het ook zo graag willen leren....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 2de koekjes opdracht paasstijl.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig geheel!!!! en super gave koekjes natuurlijk... ik zou het ook zo graag willen leren....
Binkie, doe je geen cursus organiseren in het versieren van koekjes??
Ik zie iedere keer super koekjes voor bijkomen en als ikhet goed begrepen heb woon je in den haag toch??
Mocht je het ooit willen doen ishier een gegadigde
Schitterend! De koekjes en hoe zij verpakt zijn!
OMG!!!!!!!! ZO mooi! Door jouw prachtige versierkunsten wil ik ook zo graag........maar weet nu al dat ik dat icing nooit never niet zo strak zal krijgen.........
hoe doe je dat
Zo, jij hebt je uitgeleefd! Echt supermooi!
Wat een werk, maar heel erg mooi gemaakt hoor! Super!
OMG!!!!!!!! ZO mooi! Door jouw prachtige versierkunsten wil ik ook zo graag........maar weet nu al dat ik dat icing nooit never niet zo strak zal krijgen.........
hoe doe je dat
Blijven oefenen, oefenen en oefenen.
Bedankt voor je compliment.
Groetjes Binkie
Lieve allemaal,
Weer ontzettend bedankt voor jullie complimenten.
Mag voor volgende week 25 van deze paas koeken bakken.
De dame in kwestie wilde eerst de bloemen koeken maar ze vond 2.00 euro te duur.
Ja het is maar hoe je het bekijkt ..... toch
Dus nu nog even van mijn pauze genieten.
Lieve groetjes Binkie
Heb je de plastiek zakje zelf gemaakt of zijn zij gekocht?
Heel mooi gemaakt, wat een werk zeg!
Wowwww wat een onwijs mooie koekjes.. en heel mooi in dat witte kistje
Nou als ze dit niet leuk vinden!!!!!!!!!!
Ik vind ze prachtig. Ook zaols je ze ingepakt hebt en het kistje erbij, wauw!!!
Heel mooi!
Wooohoooo!!!
Wat ben jij een koekjes kunstenares! Ik vind ze echt zooooo super mooi!! Je inspireert me! Maar ik moet nog beginnen met koekjes hoor... dus het zal wel heeeeeeeeel lang duren voor ik jouw kwaliteit een heel klein beetje benader!
erg mooi.....en maar 2 euro voor zo'n koekje???????????? zoveel werk eraan..en de afwerking is superb!!!!!!!
Gew
super leuk hoor!!
En strikje zo klein kun je het beste maken op een vork, dan gaat het heel handig!!
de lussen doe je dan om de buitenste stekels van de vork, dan blijven ze ook mooi gelijk!!
Ik vind ze echt top, mooi gedaan hoor!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 2de koekjes opdracht paasstijl.