Re: Gestippelde rode en roze taart
Erg leuk en lekker vrolijk!!!
Ik vind die bloemetje op je roze taart ookerrug leuk!! Waar heb je die vandaan?? Ik ken ze helemaal (nog) niet........
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gestippelde rode en roze taart
Ik vind die bloemetje op je roze taart ookerrug leuk!! Waar heb je die vandaan?? Ik ken ze helemaal (nog) niet........
Wat een leuk geheel!
Het soort margrietje is van Lindy Smith, van de Flat Floral set 2.
Het rode bloemetje is de dianthus cutter van Tinkertecht Two 
MOOI!!! die wil ik ook wel kopieren!!!
helemaal perfect zo! En ik weet welke taart je geinspireerd heeft, was het niet voor een Lotte die 6 werd? Die staat al zo lang bij mijn favo's!
mooi zeg!
ziet er super uit, lekker vrolijk!
Mooi en lekker vrolijk!
Het ziet er lekker simpel uit, maar daardoor wel erg mooi!
Ik heb ze weer opgeslagen 
helemaal perfect zo! En ik weet welke taart je geinspireerd heeft, was het niet voor een Lotte die 6 werd? Die staat al zo lang bij mijn favo's!
Ja, die was het 
detaarteter schreef:Gaaf hoor, erg strak! Mooie letters ook. Zijn dat uitstekers? En zo ja...welke!
Ja, heb ze niet uitgesneden ofzo
Het zijn de letters van JEM, nu nog alleen in het buitenland te verkrijgen, maar binnenkort ook by Bien begreep ik
Jammer, afwachten maar. in ieder geval bedankt!
Wauw, mooi hoor!
Ze zien er onwijs leuk uit en zo fleurig,de cc's ook al zo leuk,top.
mascha schreef:detaarteter schreef:Gaaf hoor, erg strak! Mooie letters ook. Zijn dat uitstekers? En zo ja...welke!
Ja, heb ze niet uitgesneden ofzo
Het zijn de letters van JEM, nu nog alleen in het buitenland te verkrijgen, maar binnenkort ook by Bien begreep ikJammer, afwachten maar. in ieder geval bedankt!
Ze zijn er bij Bien hoor! Zag ze net staan! 
Die zijn leeuuuk!!!
Superleuk!
Ik ben ook gek op die stippies!!!!
Ziet er prachtig uit! Misschien nog wel leuker in het roze, maar de combi zo is helemaal super. Vind de bloemetjes ook erg mooi!
En wat een fantastische deal, ben helemaal vereerd 
Wat zal het een prachtige dag worden.. ben benieuwd of de bruidegom inderdaad een Brad Pitt lookalike blijkt te zijn

Ooo, wat zijn ze leuk!
"Eenvoudig" maar schitterend! Leuk naamschildje ook 
Groetjes, Jos
Ziet er prachtig uit! Misschien nog wel leuker in het roze, maar de combi zo is helemaal super. Vind de bloemetjes ook erg mooi!
En wat een fantastische deal, ben helemaal vereerd
Wat zal het een prachtige dag worden.. ben benieuwd of de bruidegom inderdaad een Brad Pitt lookalike blijkt te zijn![]()
Ik vind die rode echt leuker hoor! En m'n vriend ook, maar die houdt niet zo van roze gek genoet 
Maar, voor jou en je (komende) Brad Pitt is er vast
Wilde je hem niet een keer heel graag in 7 lagen maken?..
Of word ik nu heel hebberig? 
gaaaff ik ga ze ook maar eens opslaan ze zijn errug leuk!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gestippelde rode en roze taart