Re: [HOWTO] Oreo balls/white trash truffles
jummie. En bedankt voor de duidelijke how-to!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] Oreo balls/white trash truffles
jummie. En bedankt voor de duidelijke how-to!!
Ik had nog een vraagje: zou je ook mascarpone kunnen gebruiken ipv Philadelphia?
Ja hoor, dat kan prima!
MMMM lekker!
Elja schreef:Ik had nog een vraagje: zou je ook mascarpone kunnen gebruiken ipv Philadelphia?
Ja hoor, dat kan prima!
Bedankt, dat ga ik dan een keer proberen!
o o o die zien er heerlijk uit!
Nou ze waren echt heerlijk!En ik had ook foto's gemaakt, moet je alleen niet zo slim zijn om foto's zonder kaartje in de camera te maken..pff! Nou ja dat maar nog een keer maken;)
mmm ziet er goed uit!
ik heb hem opgeslagen:thumb:
Ik ga ze ook heel snel maken! Kan ze alleen niet zelf opeten, dus moeten mijn collega's dat maar doen. Oh wat zullen ze dat vervelend vinden zeg
Ziet het heerlijk uit! Bedankt voor de duidelijke how-to!
Mmm ongelooflijk lekker ziet dat eruit en ik moet vanavond weer naar de weight watchers :-((
Dit hou ik bij mijn schoonzus is dol op oreo koekjes, kan ik ze fijn maken en hoef ik ze toch zelf niet op te eten. Hoewel eentje...
Heb ze gemaakt en ze smaakten super. Heb ze met melk en witte chocolade gemaakt. En hier het resultaat (niet zo mooi als bij jou):
dat ziet er zo lekker uit. ik ga dit zeker proberen. thanks voor de tip.
volgens mij doet bakerella dit met echt taart in plaats van koekjes
OOOhh moet dit echt??
Jammie jammie ziet dat er uit zeg!!!
(ik zet de ingredienten al op mijn lijstje)
Ooooo.. wat is dit vreselijk lekker!!Iedereen vond ze zalig!
Toen ik deze howto zag, moest ik ze ook maken.... dus dat heb ik gisteren gedaan.
De helft ongeveer ging alleen wit uit slaan, wat heb ik nou fout gedaan??
Moet het oreo mengsel soms eerst weer op kamer temperatuur komen voor de chocolade er omheen gaat?
Water loopt me in de mond, ga ze zeker eens proberen!
Oehhh Jammie, jammer dat ik aan een dieet vast zit!
de deegballetjes staan in de koelkast hier
lekker lekker lekker lekker ga ze zeker een x proberen
wat een mooie how t0 en ze zien er mmmmmmm uit...
Ik ga ze ook echt een keer proberen, lijkt me heerlijk! En ik heb nog wel wat chocolade-verslaafde vriendinnen om me te helpen met het opeten, haha!!!
*)
even een vraagje tussendoor ..
ik wil van de week beginnen aan de hello kitty hoofdjes en dan wilde ik dit recept gebruiken als de cakeballetjes ..
Kan ik dan gewoon die chocolatechips (voor de oortjes) gewoon in de nog zachte balletjes drukken voordat je ze weer in de koelkast terugzet ??
en daarna met chocolade overgieten ??
Heb ze gemaakt en ze smaakten super. Heb ze met melk en witte chocolade gemaakt. En hier het resultaat (niet zo mooi als bij jou):
http://i41.tinypic.com/2dl0oc8.jpg
Volgens mij heb je de contrasterende choc er heel snel opgedaan om snel te kunnen eten!
Maar ze zien er verrukkelijk uit!
Het uitslaan van chocolade heeft te maken met de temperatuur van de chocolade toen je het gesmolten hebt.
O bah, nu moet ik dit ook gaan maken.
Onwijs lekker en leuk zeg deze!! Vooral ook je how-to ziet er suuuupergaaf uit!! Ik had nog een vraagje, wilde je daarover mailen via het forum maar zag net dat je geen mailadres hebt... zou je mij misschien een mailtje kunnen sturen, kan gewoon via het forum!
Bedankt!
Heb ze gemaakt voor de verjaardag van mijn zoontje.
Iedereen vond ze oo zo bijzonder
Het zijn heerlijke, maar wel "dodelijke" balletjes.
Als je ze hebt opgegeten lijkt het bijna alsof je ontploft ha ha.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] Oreo balls/white trash truffles