26

Re: Eiwitpoeder???

ik ben voor mijn moeder op zoek naar eiwitpoeder,  ze heeft het nodig om bijvoorbeeld ijs mee te stijven.  ik heb interesse in het eiwitpoeder van de webshop dat hierboven genoemd wordt, maar bij welke webshop kan ik dat dan vinden?  naam of link zou heel handig zijn!

27

Re: Eiwitpoeder???

Als het hier (=op het forum) gaat over "de webshop" word De Leukste Taarten Shop genoemd. Een link ernaar toe vind je in het hoofdmenu links, en anders klik je op:[url=http://www.deleukstetaartenshop.nl]www.deleukstetaartenshop.nl :)[/url]

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

28

Re: Eiwitpoeder???

heel erg bedankt, hier ben ik heel blij mee!

29

Re: Eiwitpoeder???

Hoi
Ik heb een vraag ?Kan iemand mij vertellen wat RI is???
Gr Gurdie

Taartie La Mama

30

Re: Eiwitpoeder???

Royal Icing.........

I believe in Sandy Claws

31

Re: Eiwitpoeder???

is het ook een verschil als je een echt eiwit gebruikt
:rolleyes:

32

Re: Eiwitpoeder???

µarije schreef:

is het ook een verschil als je een echt eiwit gebruikt
:rolleyes:

Wat bedoel je?

33

Re: Eiwitpoeder???

als je het niet verhit heb je kans op salmonella wat gevraalijk is voor mensen met een verlaagde weerstand. Maar dat is toch logisch? Dus eigenlijk snap ik je vraag ook niet.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

34 Laatst bewerkt door Glamour (25-05-2011 12:58)

Re: Eiwitpoeder???

Het recept is wel hetzelfde met echt eiwit. Ik denk dat ze dat bedoelt. Alleen kun je dan het beste gepasteuriseerd eiwit gebruiken. Voor eigen gebruik doe ik ook wel eens gewoon eiwit uit een ei.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

35

Re: Eiwitpoeder???

Ik kan het kopen bij de zuidmolen, dat is een soort natuurwinkeltje met o.a. heel veel soorten meel. Het ligt in Groesbeek, maar misschien is er bij jou in de buurt ook zo'n 'alternatief' winkeltje te vinden!