Re: Wat een kreng......
wauw en die is super gelukt, geweldig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat een kreng......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw en die is super gelukt, geweldig
Ik vind haar geweldig!!
Ziet er heel goed uit hoor Katja. Misschien alleen die boling uit haar armen halen?
Ik vind haar hardstikke leuk!!
Ziet er heel goed uit hoor Katja. Misschien alleen die boling uit haar armen halen?
....zei ze nadat de arm bikkelhard was geworden....:lol:
Ze is al weg....uit het oog uit het hart...:D
jolanda71 schreef:Ziet er heel goed uit hoor Katja. Misschien alleen die boling uit haar armen halen?
....zei ze nadat de arm bikkelhard was geworden....:lol:
Ze is al weg....uit het oog uit het hart...:D
Sorry meid.. het reageren gaat niet zo vlot de laatste tijd
En euh.. ze blijft super hoor.
Nah... ik zie niet wat er mis mee is hoor, ik vind haar zeer goed gelukt! Ze heeft een lief koppie en prachtige sokken! (moeilijk, die sokken!)
Ik vind 'r jurk leuk en haar haar zit precies als op het plaatje. Hartstikke super en ik wou dat ik zo kon boetseren.
Het is helemaal knap om een figuurtje dat je nog nooit in een tekenfilm of 3D hebt gezien te boetseren. Dus pak een hand vol veren en wees trots op Isabelletje!
groetjes Sas
Super super super!!!
Beeldschoon gezichtje.
Ik zoek me suf op dat forum maar heb dan eindelijk Isabelletje gevonden.
Ga vanmiddag lekker naar Newcastle met de familie en ik ga die Isabelle eens opzoeken in de boekenwinkel.
Tot gauw in Beverwijk,
10
vind het toch een mooi kreng!!!!!!!!!!
Ik vind het echt geweldig dat je haar geboetseerd hebt. Ik vind haar ook heel mooi gelukt.
gr. Natascha
Ik vind het een schatje!
Ik zou willen dat ik zoiets kon maken. Mooi gedaan hoor.
Ik vind die van jou eigenlijk leuker dan het origineel! Zo dun als die is zou dat poppetje volgens mij omvallen! Heel knap gedaan hoor!
Ik vind
Isabelletje is leuk, ik vind ze er goed op lijken hoor. :tumb:
Ik heb heb ze wel een een paar keer geschilderd op doek, ook leuk werk
Ik zou willen dat ik al zo kon boetseren!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat een kreng......