Re: tja, als mijn 3 mannen naar voetbal kijken op tv.....
Super..wat een prachtige strakke taart...:thumb:
MADE BY ME!! zie mijn taartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tja, als mijn 3 mannen naar voetbal kijken op tv.....
Super..wat een prachtige strakke taart...:thumb:
gave taart. Mooi kleuren ook!!!!!!!!!!
Heel mooi!!
Jij maakt toch ook elke keer van die mooie strakke taarten zeg! Deze vind ik ook weer geweldig!
heel mooi, stijlvol!
Prachtug!!!!!
Mooi zeg!! Heel erg leuk gedaan.
erg mooi....en mooie kleuren combi
Sophia schreef:Jee mooi zeg. Wat voor uitsteker heb je voor de bloemen gebruikt?
de eerste is deze
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=595
en daarna deze
Dank je, ik heb ze besteld haha.
Wat een mooie strakke taart weer, petje af
Erg leuk!!! 
Leuk die combi! Ik had de entwined geprobeerd met marsepein (als test) maar dat is geen succes. Je moet 'm volgens mij echt met fondant/paste maken en uit laten harden, om de vorm te behouden. Ik houd niet zo van "hard" op de taart, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering. Stijlvol.
Zoals gewoonlijk weer een hele mooie creatie.
Heel strak, prachtig, echt mijn stijl
Heel erg mooi.
Superstrak, mooie kleurcombinatie, gewoon weer een prachtig taartje!
Leuk die combi! Ik had de entwined geprobeerd met marsepein (als test) maar dat is geen succes. Je moet 'm volgens mij echt met fondant/paste maken en uit laten harden, om de vorm te behouden. Ik houd niet zo van "hard" op de taart, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering. Stijlvol.
ik heb dit keer de chocolade fondant/marshmellowfondant 1:1 gebruikt klein beetje tylose. dun uitrollen (pasta maat 2) en uitsteken. en dan met de veinertool (schrijf je dat zo) omgekeerd in de uitsteker doen terwijl je deze met de fondant naar beneden houdt, zo duw je als het ware de vorm voor je uit eruit zonder dat je hem beschadigd. even laten drogen en klaar. maar die ik vandaag gedaan heb, kwamen dus ook gewoon zacht uit de vorm, dus het is wel te doen.
Strak! echt mooi...
Oow hij is weer geweldig zeg.
Wat een mooie strakke taart.
En die decoratie, tjaaa ............
Echt super gaaf helemaal

wauw, super mooi zeg, schitterend heel eenvoudig maar heel mooi!!
wow ik denk dat ik ook maar ff bj Bien langsga haha... als ik dan ook zo`n mooie taart kan maken 
Mooie chique taart!
Wat een mooie!!
wauw wat gaaf gemaakt zeg!
Mooie strakke taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tja, als mijn 3 mannen naar voetbal kijken op tv.....