26

Re: Eerste echte Bruidstaart

Heb je heel mooie gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

27

Heel erg mooi gemaakt, de tierelantijntjes zijn leuk als het paar daar van houd, maar zonder was je taart eigenlijk ook al mooi genoeg hoor. :Y

Op zich heb je denk gelijk dat je de wensen respecteerd. :Y

Ik pak het net anders aan omdat ik het vertik om taarten na te maken.
Ik zeg juist, geef aan wat je mooi vind en als je mijn taarten mooi vind, vertrouw me dan om een persoonlijke taart voor jullie te maken, ik vind het namenlijk altijd een beetje gek dat iemand een taart zou willen die al eens voor iemand anders is gemaakt. :D Ik wil juist iedereen zijn eigen taart bezorgen. :Y

28

Mooi!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

29

wendy schreef:

Heel erg mooi gemaakt, de tierelantijntjes zijn leuk als het paar daar van houd, maar zonder was je taart eigenlijk ook al mooi genoeg hoor. :Y

Op zich heb je denk gelijk dat je de wensen respecteerd. :Y

Ik pak het net anders aan omdat ik het vertik om taarten na te maken.
Ik zeg juist, geef aan wat je mooi vind en als je mijn taarten mooi vind, vertrouw me dan om een persoonlijke taart voor jullie te maken, ik vind het namenlijk altijd een beetje gek dat iemand een taart zou willen die al eens voor iemand anders is gemaakt. :D Ik wil juist iedereen zijn eigen taart bezorgen. :Y

Kijk in samenspraak is het natuurlijk iets anders.
Ik ben een beginneling en vertrouw mezelf niet dus dorst ik ze geen veranderingen aan te bieden.

Maar in Juni gaat mijn nichtje zelf trouwen en mag haar taart ook maken en dan ontwerpen we samen iets!! Daar kijk ik nu al naar uit.

Groetjes Willy

30

Prachtige taart!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl