Re: Bruidstaart
Wat een verhaal!! Balen zeg!! Maar ik zie er niks van en ik vind m geweldig
erg mooi gedaan met die strik zo!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart
Wat een verhaal!! Balen zeg!! Maar ik zie er niks van en ik vind m geweldig
erg mooi gedaan met die strik zo!!!!
wauw wauw wauw super mooi 
Ontzettend mooie taart!!Prachtig met dat bruin!
't Is een beauty!!
hoi hoi schitterend zeg, heel mooi!!
Mooie bruidstaart!!
Ondanks de tegenslag is het een schitterende taart geworden. De kleurencombi is inderdaad ook heeeeeelllll chique. Enne dat idee met de roosjes in 't hart van de strik ..... ga ik onthouden!

Ik denk dat als je niets gezegd had, zij er inderdaad weinig van gemerkt zou hebben. Prachtige taart! Jammer van al de frustraties, maar het resultaat mag er zijn!!
Nou, had ook een niet zo'n mooie taart verwacht na het lezen bij de babbel, maar hij is schitterend, of heb je stiekem zitten foto shoppen 
wauw super mooi
welke kleur heb je gebruikt voor de taupe kleur?
Wat een ontzettend mooie taart!!
Nou, had ook een niet zo'n mooie taart verwacht na het lezen bij de babbel, maar hij is schitterend, of heb je stiekem zitten foto shoppen
Ja hihi, niemand vertellen he 
wauw super mooi
welke kleur heb je gebruikt voor de taupe kleur?
Die taupe kleur is gewoon met cacao gedaan.
En bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ik ben heel tevreden over mn taart maar het is jammer want ik weet hoe die beschadigd is.
ik vind hem heel mooi geworden!!!!!!!!!!!!!!
Prachtig, erg mooi gedaan... Zo'n bruidstaart wil ik ook wel!
Ik vind je taart erg mooi geworden, zeer stijlvol!
Ik heb net je babbel gelezen en wat een elende zeg,maaaaaaarrrrrr............................ ER is helemaal niets van te zien hoor. Sterker nog ik vind hem prachtig!!
Toen ik de taart zag dacht ik gelijk.........hadden wij deze taart maar op onze trouwdag gehad* zucht*.
Wij waren ook in het bruin en ivoor dus deze taart was prachtig geweest.
Maar wat ik helemaal frapant vindt is dat dit bruidspaar hetzelfde heet als mijn man en ik hahahaha. Alleen dan mijn mans naam met een K.
Echt bizar!
Erg mooi!!
Hij is super mooi,een hele mooie kleurencombi
meid ik heb je verhaal gelezen en nu de taart gezien hij is PRACHTIG heb zelf vorige week een bruidstaart gemaakt en was ook helemaan niet tevreden maar de ontvangers gelukkig wel en daar gaat het tenslotte om toch 
ik had je verhaal al gelezen maar had de taart zelf nog niet kunnen vinden.
wat ene plaatje zeg!!!! supermooi, strak en wat een schitterende kleuren zo!
Ohhhhhhhh echt super mooi......ik zal eens kijken naar je verhaal hoor!!!
Ook ik heb je verhaal gelezen, maar ondanks al je frustraties vind ik em wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi geworden hoor.
Een plaatje uit een boek!!
Wow, dat is een prachtige taart!
En ook zooooo lekker... 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart