Re: Winterse bruidstaart met ijskristallen
Jeemig wat MOOI! De kristallen "vallen" ook zo mooi van de taart af...Wauw!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winterse bruidstaart met ijskristallen
Jeemig wat MOOI! De kristallen "vallen" ook zo mooi van de taart af...Wauw!
Jammer dat ik al getrouwd ben
Hij is fantastisch!
Een plaatje! Schitterend zo die ijskristallen!!!
Jeminee, wat een plaaaaatje!
Wat een werk die kristallen! Een leek zal denken dat het haast geen werk is, nou wij weten wel anders! Petje af hoor!
Ik herken de plungercutter, maar waarmee is nou de tweede ijsster uitgestoken?
Groetjes, Jose
super super mooi,wat een werk zal je ervan gehad hebben...
Prachtig, heb vandaag leuke cupcakes gemaakt met dezelfde sterren en glitters, maar die lijken nergens meer op na dit schitterende exemplaar. Knap bedacht om de sterren 3D te maken
ooooh *sprakeloos*
práchtig!!!
Wat een romantische bruidstaart!!!!!!!!!!
Prachtige taart Yvonne, ook leuk dat je 2 verschillende lettertappits hebt gebruikt!
erg mooi.. bewijst wederom dat de schoonheid vaak in de eenvoud zit.. dit keer in de kleuren..
Ooohhhhhh aaaaaaaaaaahhhhh errrrug mooi!!!
WAUW, wat een prachtige taart zeg.
Wauw
Wat een prachtige taart!
Wat enorm veel werk moet daar in zitten, zeg! Maar de moeite meer dan waard. Heel erg mooi.
Wat ik nog vergat te vertellen is dat er werkelijk geweldig leuk gereageerd werd in het restaurant
"Ben je bakker"
"Nee, maar wel een geoefende amateur"
"Nou dat ziet er dan echt heel goed uit, we zien ze hier wel slechter van een echte banketbakker"
"Hoe heb je die mooie letters gemaakt?"
"Complimenten hoor!"
*glim-glim-glim*
Dan over de ijskristallen:
Ze zijn gemaakt van kneedbare icing (pastillage paste), dat is gewone icing maar dan met extra tylose en poedersuiker erdoor (geleerd van Francisca).
Ik had in B'ham een uitsteker gekocht om een 3D ijskristal te maken, maar deze bleek niet zo handig...
Het hoort mooi in elkaar te passen, maar het werd een erg wiebelige constructie die erg breekbaar was.
Ik bedacht me dat met mijn plunger-snowflake-set en mijn snowflake-cookiecutter natuurlijk ook wel iets te 3D-en viel, door 2 halfjes als een vlinder op een hele te plakken met icing en dit te herhalen aan de andere kant na een poosje drogen. En dat ging dus prima als je maar een hoop geduld had... de paste ging ook niet heel makkelijk met die plungerset dus ik heb ook heel wat zitten prutsen om steeds weer de restjes eruit te krabben enzo.
Maar de aanhouder wint en ik ben heel tevreden met het eindresultaat.
En jullie vinden het blijkbaar ook erg mooi, bedankt voor de leuke reacties!
Wow!
WAUW!!! Die ga ik bewaren voor als ik ooit zou gaan trouwen!
Geweldig wat mooi
Wat een schitterende bruidstaart !!!
........................................ben er stil van. zo mooi................
Supper de pupper!! Prachtig!! : thumb: En wat een goed idee om een dummy tussen te zetten!!
Wat een werk, maar ook een droom van een taart!!!
Super romantische taart, helemaal top!!
ooohh deze had ik nog niet gezien...hij is super! wat een werk, maar een geweldig resultaat!
ik heb er geen woorden voor, echt super mooi gemaakt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winterse bruidstaart met ijskristallen