Re: Help! Grote opdracht, advies gevraagd!
hoi Chantal,
Omdat ik ook een keer een grote lange taart heb gemaakt (zie de link van Marianne, de taart van het ziekenhuis) weet ik wel dat een lange lap in een keer moeilijk is, maar wel te doen hoor. De taart van het ziekenhuis was wel megagroot hoor, die was voor 300 persoenen! Dat is altijd moeilijk te zien aan een foto, maar ik heb hem gemaakt op een plaat die je in de bouwmarkt koopt en ik ben er totaal iets van 30 uur ofzo mee bezig geweest. Als je een meubelpaneel zou halen, dan kun je die evt. op maat laten zagen in de bouwmarkt en dan plak je de "snijrand" weer met zo'n laagje mooi dicht (die randjes die je erop moet strijken, werkt prima, heb ik ook gedaan )
Over het formaat, dat moet zeker lukken hoor, voor 60 personen is het meer dan zat!
Heel veel succes en ik ben benieuwd! Begin er iig op tijd aan, want de test op het forum heeft uitgewezen dat een taart zelfs na 2 weken nog eetbaar is, dus helemaal niet erg om er bijv. al 3 dagen tevoren mee te beginnen (vooropgesteld dat je het geval ergens rustig kunt laten staan dan )
Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat