Re: Mijn kerstloper...
Zoooo wat een knap staaltje werk zeg! Heel mooi geworden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn kerstloper...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zoooo wat een knap staaltje werk zeg! Heel mooi geworden
Prachtig, mooi en wat een briljant idee om je loper na te maken!!!!
Ik vind het echt een hele mooie taart geworden!
Wat schitterend! Ik heb dit wel eens met papier gedaan en dat is al redelijk onwillig...dus diepe bewondering voor eetbare krullen! Super chique!
groetjes Sas
Wauw! Heel chique 
Wow, wat ongelofelijk chiq zeg! Heel mooi.
Wauw wat een werk ...maar echt super strak
Prachtig, vind het echt een stijlvolle taart!
Heb je wit fondant gebruikt? Ik vind dat je het met grijs fondant altijd iets beter ziet, maar op de grote foto zie je het mooi glitteren! 
WHAAAAAA, WAT EEN COOLE TAART!!! echt super mooi en netjes gemaakt.
Wat een mooie! Waar je al niet je inspiratie vandaan kan halen, ik zie ook overal taart in
Als je het goed vindt ga ik hem zeker een keer (misschien wel volgende week) namaken.
Tja, het is niet helemaal mijn idee...
. Ik heb op internet eerder een taart gezien die ik erg mooi vond (drie hoog) en die opgeslagen op mijn computer. Mijn kerstloper deed mij direct aan deze taart denken en ik heb er toen dit maar van gemaakt.... Drie taarten stapelen lijkt me geweldig, maar zoveel taarteters heb ik niet. Maar je kunt hem zeker ook maken. Als je wilt, stuur ik je het plaatje van de veel-mooiere-taart-dan-de-mijne toe. Mail me maar...
Nou prachtig gedaan, maar idd kijk er maar niet teveel naar, ze zullen er spontaan van breken denk ik
Nou, toen de krullen die er eenmaal tegenaan zaten, zijn ze niet meer gebroken en bleven ze netjes op hun plek. Alleen zijn er van de krullen bovenop twee omgevallen. Maar ach, het was toch voor mezelf.....
Heb je wit fondant gebruikt? Ik vind dat je het met grijs fondant altijd iets beter ziet, maar op de grote foto zie je het mooi glitteren!
Ik heb inderdaad grijs fondant gebruikt en dat met zilver beschilderd. In het echt zag je het zilver best goed. Ik ben alleen niet zo'n goede fotograaf....
.
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!
Dat ziet er heel mooi uit,chique en dat van het zilver,dat zie ik wel hoor,mooi!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn kerstloper...