Re: Sprookjesbostaart met Draak Licht-geraakt
Wat een gave draak Lieselotte, op een hele mooi taart. Idd, helemaal Lilo, maar wel echt dat mooie sprookjesachtige 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sprookjesbostaart met Draak Licht-geraakt
Wat een gave draak Lieselotte, op een hele mooi taart. Idd, helemaal Lilo, maar wel echt dat mooie sprookjesachtige 
Prachtig ! Het geeft het helemaal weer. Super goed gemaakt !
super mooi gemaakt zeg...
Wauwwwwwwwwww.....prachtig! Knap hoor!
Wat ontzettend mooi gemaakt.
Wauw, wat mooi!!!!
Prachtig!!!!!!!!
Geweldige taart zeg! Echt heel knap gemaakt 
Ontzettend mooi !!!
prachtig gemaakt!!
wow.......wat een gave taart *lune buigt diep*
wauw, die is gaaf
Geweldig! Prachtige taart en je draak is ook super
. De paddestoelen met gezichtjes vind ik trouwens ook erg schattig!
Dit vind ik echt een supergave taart!
Voor de vleugels kan ik alleen maar zeggen: Van tevoren gleufjes aanbrengen, zoals Carine ook zegt, alleen zou ik niet met icing werken maar met fondant/marsepein met tylose. En ik zou ook als lijm water + tylose gebruiken, en dan ondersteund laten drogen. Hoe heb jij het gedaan, en wat ging er precies mis?
Ja Adrienne zo had ik het ook gedaan... De eerste vleugels had ik eerst laten drogen en toen ik ze erin wou lijmen braken ze gelijk alweer af op de plek waar de in het lijf zaten... ik denk dat fondant weer te vochtig werd van de lijm? Tweede poging was met een beetje fondant en lijm: weer afgebroken. Nieuwe vleugels gemaakt van mexican paste. Gelukkig twee setjes, de tijd begon nu te dringen. Eerste braken ook vrij snel af
... tweede setje vleugels flink ingekort en met icing gelijmd, die bleven gelukkig redelijk goed uit zichzelf zitten en daarna niet meer eraan gekomen !!! Net een berichtje van de besteller gehad: het feest voor de 5-jarige was geweldig geweest, en niks over kapotte vleugels tenminste! (Pffffff!)
Wauw Lieselotte, echt ongelofelijk gaaf gedaan!!
Helemaal super! Wat een onwijs mooie taart!
Hij is prachtig,echt super gedaan,het is gewoon de draak van de efteling.
Waauuuwww gaaf gemaakt 
Wat een prachtige taart Liselotte, helemaal af, ook hier niets dan complimenten!!!
Echt geweldig gedaan, super mooi geworden
wat een mooie taart super leuk met die draak
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sprookjesbostaart met Draak Licht-geraakt