26

Re: De S van Sint, Sparta, 2 schone dames.....

Ik ben de afgelopen week al een paar dagen druk geweest met 1 taartje, hoeveel werk zul jij dan wel niet gehad hebben. Maar ze zijn stuk voor stuk prachtig. Het is een genot om naar zulke mooie taarten te kijken. Petje af!

Groetjes, Elly

27

Stuk voor stuk supermooie taarten, ik hoop dat je die niet allemaal op 1 dag hebt moeten maken!!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

28

Lientje schreef:

Alleen waarom heeft assepoester geen hoofd?

De Asspepoesterjurk hangt naar het voorbeeld van Wendy's workshop op een (lederen) kleerhanger.

Lilo schreef:

ik zie dat je ook een heeeel grote taart hebt gemaakt en zo stoer in een keer bekleed... Ik had mijn Heineken taart heel flauw in twee keer gedaan om het mezelf niet al te moeilijk te maken

Ik heb 'm ook in 2-en gedaan hoor: de naad zit bovenaan het witte deel van de naam ;)

Diana1970 schreef:

Als ik ooit toch ook eens zulke mooie taarten zou kunnen maken... Geweldig hoor!!!

Ik schreef een soortgelijke opmerking bij Bien toen zij een jaar bezig was (en ik net begon). Nu ben ik een jaar bezig......dus je ziet hoe snel het gaat met veeeeeeel oefening :lol:

Groet, Jolanda

29

Oh jee, wat een productie!!! Maar wel super leuke en mooie taarten!

30

Jol321 schreef:
Lilo schreef:

ik zie dat je ook een heeeel grote taart hebt gemaakt en zo stoer in een keer bekleed... Ik had mijn Heineken taart heel flauw in twee keer gedaan om het mezelf niet al te moeilijk te maken

Ik heb 'm ook in 2-en gedaan hoor: de naad zit bovenaan het witte deel van de naam ;)

o ga ik snel nog even kijken of ik 'm kan spotten! :D

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

31 Laatst bewerkt door Lonestar (07-12-2008 00:28)

Jee, wat een werk allemaal! Ik vind je sint taarten erg leuk! En wat een werk, dat shirt! Waar rol je in vredesnaam zo'n grote lap op uit? Op de eettafel? Knap gedaan hoor!

O, haha, ik lees net hoe de vork in de steel zit ;)

Groetjes, Jose

32

Ik vind ze helemaaaaaaaaaaaaal geweldig !!
Kan ik niet een keer bij je afkomen kijken ?????
Zal me netjes gedragen en me heeeeel stil houden ;)

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

33

Wow jolan.....je bent weer lekker bezig en hebt weer geen NEEEEEEE gezegd :D
ze zijn allen weer erg gaaf en die psv taart......men wat een gevaarte.

en blauw marsepein......ik koop altijd de kant en klare turquoise,(geloof in de aanbieding deze maand :D) daar kan je een heleboel kanten mee uit en wordt ook met een beetje licht erdoorheen mooi blauw

Alles goed???? nee 3 fout

34

Oooooh en als Sixy komt....................mag ik dan ook.
Ook ik kan heeeeeeeeeeeeeel stil zijn hoor hahah.
Vind je taarten namelijk ook helemaal geweldig

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

35

Mijn hemel, van het zien van je taarten wordt ik al moe, omdat ik weet hoeveel werk erin zit. Ik vind je boek helemaal geweldig, dat is er echt een die ik moet onthouden voor volgend jaar SUPER.

En de rest...tja wat moet ik zeggen..ze zijn allemaal zo mooi, stuk voor stuk weer netjes afgewerkt. Met zo'n productie nog zulke mooie dingen afleveren is een groot compliment waard hoor!! Maarre....januari een stop hoor, dan is het even tijd om uit te rusten!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

36

Wauw, prachtige taarten!!!!

37

Geweldig al die taarten...

38

Zo zeg wat veel taarten! Ik ben al blij dat ik voor 14 dec een taart mag maken en wil er het liefst nu al mee beginnen! Maar misschien krijg ik het ook ooit nog wel eens druk ;)

39 Laatst bewerkt door Jol321 (07-12-2008 11:39)

lune schreef:

Wow jolan.....je bent weer lekker bezig en hebt weer geen NEEEEEEE gezegd :D
ze zijn allen weer erg gaaf en die psv taart......men wat een gevaarte.

en blauw marsepein......ik koop altijd de kant en klare turquoise,(geloof in de aanbieding deze maand :D) daar kan je een heleboel kanten mee uit en wordt ook met een beetje licht erdoorheen mooi blauw

Jawel hoor, heb nog NEE gezegd ook! Ook weer voor volgend weekend en het weekend erna .....

Lichtblauw zal ik eens proberen met jouw tip. Ik heb voor vandaag het restje van de prinses gemengd met nieuwe marsepein en een beetje fondant en dat is wel goed uitgepakt.

Enne....PSV toch maar niet, was Sparta dit keer :lol:

Sixy & Mamav2Boys schreef:

Kan ik niet een keer bij je afkomen kijken ?????

Ik heb fans, wat leuk :lol:!!!
Maar ik zou het je niet aanraden, bij mij zijn het meestal onmogelijke tijden.....overdag vaak te druk met andere dingen en dan verschuift de afwerking naar avond. Een paar maanden geleden was ik gemiddeld 4-5 uur per taart bezig, nu is dat gemiddelde toch wel hoger komen te liggen.....

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties!

Groet, Jolanda

40 Laatst bewerkt door **estherh** (07-12-2008 11:39)

WOW...de een is nog mooier dan de ander..mooie taarten!! Superrrrrrrr :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

41

Wat ontzettende schitterende taarten, stuk voor stuk. Ben blij ze in de parade te vinden, ik had ook nog geen tijd gevonden om door je album te neuzen. Je Sinterklaas taarten stralen de goeie sfeer uit!
Het kersttaartje vind ik zo simpel t

42

Hallo Jolanda......wat een berg taarten heb je gemaakt zeg........en ook echt stuk voor stuk prachtig uitgevoerd .......:Y:Y
Super meid

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

Jolanda, ze zijn weer allemaal :thumb: zo. We kletsen wat af over die taarten ;) maar om ze te zien is toch ook leuk.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

44

Ik zou niet kunnen kiezen. Wat een prachtige exemplaren!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

45

Wat een mega taarten heb je weer geproduceerd...wauw...en die dame van jou mag er zeker ook wezen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

46

Lonestar schreef:

Jee, wat een werk allemaal! Ik vind je sint taarten erg leuk! En wat een werk, dat shirt! Waar rol je in vredesnaam zo'n grote lap op uit? Op de eettafel? Knap gedaan hoor!

O, haha, ik lees net hoe de vork in de steel zit ;)

Groetjes, Jose

Hij is inderdaad in twee

Groet, Jolanda

47

Wat mooi allemaal!!! Als je trouwens die hele grote lappen toch dun wilt kunnen uitrollen kan ik je van harte een tafelzeil aanbevelen. Ik heb er 1 van 1 bij 1 meter. Ik kan niet meer zonder!!!

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

48

Mirjam5 schreef:

Wat mooi allemaal!!! Als je trouwens die hele grote lappen toch dun wilt kunnen uitrollen kan ik je van harte een tafelzeil aanbevelen. Ik heb er 1 van 1 bij 1 meter. Ik kan niet meer zonder!!!

Mirjam

Heb ik toevallig afgelopen donderdag gekocht!

Groet, Jolanda

49

zo zo jij hebt het druk gehad. prachtige taarten!!

50

Hallo hee, wat heb je onwijs hard gewerkt en wat zijn ze allemaal geweldig geworden zeg! Heel mooi hoor.

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl