Re: Harttaart met bloemetjes naar Lindy Smith
PRACHTIG 
How to....please....please....:lol:
Wat een mooie kleuren....gaaf...
Groetjes Marlies.
MADE BY ME!! zie mijn taartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Harttaart met bloemetjes naar Lindy Smith
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
PRACHTIG 
How to....please....please....:lol:
Wat een mooie kleuren....gaaf...
Groetjes Marlies.
Zo, die heb je mooi gemaakt! Leek mij wel moeilijk, toen ik de beschrijving las in haar boek! Dus.... 
Heel mooi,ik ook graag een how to.
Super zeg, echt heel mooi gedaan!!
Zo die is echt super mooi...
Mooi hoor! Ziet er latig uit!
Ik had hier een verhaal getypt om uit te leggen hoe je het aanpakt om de taart te maken, maar het was een heel ingewikkeld verhaal, dus ik heb het maar weer weggehaald.
Mooi zeg, echt super. Ik begrijp ook helemaal wat Kwebbeltje bedoelt met de lollies.
Die naad... ik denk dat je de twee lappen over elkaar heen legt en ze samen snijdt, dan passen ze heel mooi in elkaar. Of zeg ik nu iets heel doms en is het volledig anders.
Whatever, het is gewoon een hele mooie.
Die naad... ik denk dat je de twee lappen over elkaar heen legt en ze samen snijdt, dan passen ze heel mooi in elkaar. Of zeg ik nu iets heel doms en is het volledig anders.
Wat grappig Daantje, eigenlijk doe je het niet zo als jij je het voorstelt, je snijdt de twee stukken
heel erg mooi.
Hartstikke leuk zeg, heel lief !!!
wow, wat een originele!
Prachtig! Ik vind het al niet meevallen om met 2 kleuren te bekleden maar dan snijd ik de naad recht... en op deze manier, om het dan vooral ook zo netjes te krijgen, is een klusje wat nog vies kan tegenvallen lijkt me
.
Oeps, deze had ik nog helemaal niet gezien... Heel leuk resultaat met die 2 kleuren. Toch maar eens uitpluizen hoe dat nu 't beste/mooiste/strakste gedaan kan worden want ben er nog niet veel wijzer van
!

Hij is geweldig mooi
Ik vind em zo mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Aan bovenstaande niets meer toe te voegen. Ook ik vind hem geweldig mooi.
Wat een prachtige taart, heel erg mooi!!
Wauw!! Heel erg gaaf zeg!
echt super, prachige kleuren ook!
Wat een mooie taart. Mooi strak.
Ongelooflijk mooi en knap gedaan zeg, zo die randen die in elkaar passen. Ik zou het je niet zo snel na doen.. had al moeite met de twee lappen van de pok
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Harttaart met bloemetjes naar Lindy Smith