Re: Bruidstaart Pure White
Kan er niet anders van maken dan FANTASTISCH!
echt schitterend geworden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart Pure White
Kan er niet anders van maken dan FANTASTISCH!
echt schitterend geworden!
Ooooooohhwww, Jose, die is echt prachtig!!!!!! Zo mooi alles in het wit! Je rozen zijn supermooi!!!!!
Dorieke
Werkelijk schitterend! Enorm mooi gedaan. Echt een bruidstaart zoals je voor je ziet als je aan een bruidstaart denkt. Wat is die mooi zeg!
Hallo allemaal!
Dit weekend had ik mijn laatste bruidstaart van het seizoen staan. Hij moest helemaal wit worden met een topper naar evenbeeld.
Hij is helemaal naar mijn zin geworden, ik vind het zelf erg mooi zo'n witte bruidstaart. Dit is 'm geworden, ik ben er stiekem wel een beetje trots ophttp://www.mijnalbum.nl/Foto-WSOV8UQC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-E7J3DVAF.jpg
Meer foto's staan in mijn album.
Alle lagen zijn gevuld met citroenkwark en lemoncurd.Ik hoop snel van het bruidspaar te horen wat ze ervan vonden! Er werd namelijk nog aan de opbouw van de trouwlocatie gewerkt toen ik 'm kwam afleveren.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Jos
Wat een prachtige bruidstaart heb je gemaakt!!
Wit is erg mooi voor een bruidstaart vind ik.
pure white = pure fantastisch prachtig, super, en alle andere superlatieven 
Wat een prachtige taart!!Schitterende rozen en schitterend geheel!
prachtig 
Daar ben je met recht trots op!! Supermooi gedaan!
Geweldig mooi 
Hier moest ik even voor inloggen!!
Kunst met een grote K!!!! Zo moet een bruidstaart eruit zien! Prachtig elegant en zo strak afgewerkt!
Helemaal geweldig !!!! Zoooo mooi en netjes !
Mooie taaret, prachtige foto's, topper fantastisch supervetcoolstrak
Hij is werkelijk prachtig,alles is hardstikke mooi gedaan ook je paartje is toppie!!!
wow... wat ontzettend gaaf!! Hij iszo mooi en zo strak... heb er gewoon geen woorden voor!!
OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH wat mooooooooooi!! echt waar, dit vind ik nou een echte bruidstaart, die zou ik ook wel willen hebben als ik ooit ga trouwen (eerst nog een man zoeken
) maar ja echt wat mooi!!! heb je de afwerking met marsepein/fondant gedaan of met royal icing? echt een hele mooie taart!
Terecht dat je trots bent, wat een prachtige taart!!!!
Ik heb zelden zo'n mooi bruidstaart gezien........
Supermooie taart heb je gemaakt, zo mooi en strak afgewerkt, echt top!
Jeetje Jose, wat is ie weer superstrak. Prachtig echt. Als ik nog niet getrouwd was wist ik het wel!
Wauwwwwwwwwwwwwwwww zo gaaf!
Jaaaa, jaaaa, dít zijn toch echte toppers dit soort bruidstaarten! Wit op wit is gewoon prachtige wat mij betreft! (en wat jou betreft dus ook
)
Hou alleen niet van die toppers, maarja, da's ook weer een kwestie van smaak.
Ik vind dat je 'm prachtig gemaakt hebt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart Pure White