Re: Bruidstaart Pure White
wauw.......... prachtig
www.cakepunt.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart Pure White
wauw.......... prachtig
Super weer! Vind het altijd leuk om jouw taarten voorbij zien te komen!
Hihihi, de bolletje rondom zijn gewoon met de bead cutter 9mm gedaan hoor! eerst de mal gedust met pearl dust en dan de rol fondant erin. Ik vond het nog wel lastig om ze er een beetje mooi uit te krijgen hoor, er blijft bij mij steeds zo'n randje zitten. Ik had er misschien eerst even mee moeten oefenen, maar dat was ik vergeten
. Uiteindelijk is het toch gelukt, of het de juiste methode was weet ik niet.
Groetjes, Jos
Hij is prachtig Jose, moet voor dinsdag een kleine bruidstaart maken, dus ik hou die van jou in gedachten. Je topper is heel mooi geboetseerd!!!
zucht, wat een heerlijk romantische taart! Zo mooi en ook zo netjes afgewerkt!!!
Wat een prachtige taart, meid!!! Zo super strak, alles heel mooi afgewerkt en die topper: geweldig! En helemaal wit blijf ik ook erg mooi vinden.
Wow........
Super mooi en poepie sjiek!
wauw prachtig! Helemaal mijn smaak
P-r-a-c-h-t-i-g !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Stiekem trots zegt ze dan ..... 't is een plaatje!!!!! SUPER trots zul je bedoelen!
Wow wat een geweldige taart vind hem echt prachtig
Daar mag je ook trots op zijn. Het is een plaatje!!!! Super strak en schitterend afgewerkt! Gewoon áf!
Mooi mooi mooi
Tr
O geweldig, hier mag je echt zeker te weten trots op zijn.
En niet een klein beetje!
Echt ontzettend mooi!!!!!!
Daar mag je wel heeeeeel trots op zijn het is een plaatje!! 
wauw.. hij is prachtig!!
Ik had de foto's gezien van het bruidspaartje wat ze moest namaken en ik kan jullie vertellen: Ze lijken echt sprekend!!!!!! De jurk is tot in detail nagemaakt en zelfs het haar van de gom is hetzelfde!
Jos
Prachtig!!!!!
dit is zoals een bruidstaart moet zijn vind ik, schitterend vind ik hem. super!
Waauw echt supermooi!!
Supergoed geboetseerd ook!
Hier mag je ook trots op zijn! Hij is supermooi 
En een helemaal witte bruidstaart vind ik ook altijd erg chique!
Wat een geweldige taart!
Een beetje trots? Hier mag je heel trots op zijn, schitterend! Mooi strak, alles netjes en een heel lief en mooi paartje bovenop!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart Pure White