Re: [HOWTO] taart basics, stap voor stap
Hey Keetie
heel erg bedankt zeg. Mijn kapsel is nog nooit zo mooi geworden. Oke nog niet helemaal perfect, maar dat komt nog wel.
Straks nog een kapsel bakken, wie weet wordt die nog beter.
groetjes Daniela
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] taart basics, stap voor stap
Hey Keetie
heel erg bedankt zeg. Mijn kapsel is nog nooit zo mooi geworden. Oke nog niet helemaal perfect, maar dat komt nog wel.
Straks nog een kapsel bakken, wie weet wordt die nog beter.
groetjes Daniela
Weet iemand toevallig waar de soezie biscuitmix te koop is?
Groet!
Hoi,
Als je zonder bisquimix bakt zoals ik ik gebruikde basis. Komt de taart daan ook zover omhoog?
Gr Mirella
Nog een vraagje... misschien heel dom hoor, maar hoe maak je de marsepeinen figuren vast op de taart? Plakken die vanzelf vast, moet je ze iets aandrukken of smeer je er eerst iets op voordat je ze op de taart doet??
Nog een vraagje... misschien heel dom hoor, maar hoe maak je de marsepeinen figuren vast op de taart? Plakken die vanzelf vast, moet je ze iets aandrukken of smeer je er eerst iets op voordat je ze op de taart doet??
Helemaal niet dom hoor!
Meestal plakken de figuren vanzelf vast, maar soms zit er wat poedersuiker onder en dan blijft het niet zitten. Je kan er dan gewoon een druppeltje water onder doen, of een klein beetje poedersuiker gemengt met water. Als je iets zwaardere decoratie hebt voor aan de zijkant van je taart kan je die het best bevestigen met icing
Hoi hoi,
hartstikke bedankt!!! Nu kan ik binnenkort ook beginnen aan mijn eerste taart... eerst nog de nodige materialen aanschaffen
Grtz Yavahn
Bedankt voor je how to!
Ik wil mijn eerste taart gaan maken en met deze uitleg komt het vast goed!
Nog even shoppen voor alle benodigdheden en dan van start!
Oh dit is zo handig.
Dank je wel.
Ik ga het ook proberen.
Heb al spullen besteld.
mvg
Chantal
Leuk!! Dit is handig
Super duidelijk uitgelegd, ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn eerste beginners taartje met marsepein ga maken:D
Deze vind ik echt heel erg handig, dankjewel!
Echt super voor een beginner zoals ik!
Weet iemand toevallig waar de soezie biscuitmix te koop is?
Groet!
Zelfde vraag voor mij
Superrrrrrrrrrrr, hier ben ik al zo lang naar opzoek!!!
Bedankt!
Bakprinses schreef:Weet iemand toevallig waar de soezie biscuitmix te koop is?
Groet!
Zelfde vraag voor mij
je kan ze op internet wel kopen, in bepaalde webshops, en welkoop verkoopt ook deze mixen.
echt super, bedankt!
ik heb ben ze al meerdere keren tegengekome op het i-net, leuk !
heyy keetie ff vraagje
welk merk kleurstof heb jij gebruikt
ik gebruik altijd de paarse van wilton maar krijg het nooit zo mooi paars hoeveel ik er ook in doe
vooral niet bij fondant
bedankt, de uitleg is echt perfect
super je uitleg is echt perfect!!! Nu kan ik ook echt starten!!
Ik weet niet of t door heel nederland zit maar de boerenbond verkoopt ook Soezie producten.
En die tip vd botercreme ga ik ook toepassen. Worden mn taarten misschien wat rechter
dat is het besprenkelen of bestrijken van je doorgesneden laag. Dat kan met suikerwater, maar b.v. ook met ranja ofzo.
En met sterke drank wordt t toch ook wel eens gedaan?
En met sterke drank wordt t toch ook wel eens gedaan?
ja idd. daar denk ik niet aan omdat ikzelf natuurlijk geen alcohol drink
crisje schreef:En met sterke drank wordt t toch ook wel eens gedaan?
Haha, dan is dat t verschil waarom ik er wel aan denk. Ik ben gek op likeuren. Lust ze ook allemaal
sil schreef:crisje schreef:En met sterke drank wordt t toch ook wel eens gedaan?
Haha, dan is dat t verschil waarom ik er wel aan denk. Ik ben gek op likeuren. Lust ze ook allemaal
moet kunnen toch
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] taart basics, stap voor stap