Re: Hoera ik word 1 en geef een feestje....
Echt Super!!! Die wil ik ook weleens maken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hoera ik word 1 en geef een feestje....
Echt Super!!! Die wil ik ook weleens maken!
prachtig! echt superstrak!
Wat een schitterende taart!Hij lijkt wel op dummies zo strak!!
Vind het naamplaatje ook erg mooi!!En leuk geboetseerd!Helemaal top!
prachtige taart, prachtig gemaakt en ontworpen. 
wow hoe kom je erop zeg, wat een onwijs mooi ontwerp, ben echt helemaal weg van die stijl. en je prinsesje is ook een schatje zeg. Super taart!
wauw annette!! wat heb je er een superprachttaart van gemaakt zeg!!
Wat een enig leuke taart heb je gemaakt,leuk voor een 1-jarige dame,toppie.
ooooohhhhh deze is errrrruuuug lief, vind het meisje inderdaad erg lief geboetseerd.
Oow super, wat een mooie en lieve taart. Enorm schattig poppetje heb je er ook op.
Wauw!!!! Deze is echt gaaf. Heb je je laten inspireren door PIP? Ik vind hem echt super mooi hopelijk lukt dit mij ook ooit..
wauw ik vind m echt super (maareh.....65 man op een kinderfeestje
holymoly)
zo gaaf gemaakt al die randjes.
Mijn stapels zijn nooit hoger dan 2, dus ik vraag me altijd af hoe je zo'n laatste taart met zo'n afgewerkt randje mooi (en netjes in het midden) op de bovenste taart krijgt zonder dat er niet ergens een randje opwipt (zal ik maar zeggen
)
Ze doet het w
zoooo Mooi! en dat meisje wat een dotje! echt een heel heel heel erg mooie taart!
Wat een gave taart. Wat een droppie.
Wauw!Alles aan de taart is prachtig

Het prinsesje bovenop is super schattig!
Maar Mara, wat bof jij toch. zo'n prachtige taart voor je 1e verjaardag. Hoe moet die worden als je 16 wordt?
Wat een geweldige taart zeg. Ben wel heel benieuwd hoe je dat mooie randje aan de onderkant van de eerste en derde taart en rond het naamplaatje voor elkaar hebt gekregen; heb je daar een tooltje voor ofzo? Gr. Karen
Waauw echt prachtig!!
wauw! schitterend en wat een mooie details allemaal zeg! leuk geheel zo!
maar wel een boel mensen voor een 1 jarige, moet er zelf niet aan denken 
Hij is gaaf Annette, maar wat jammer van je foto's. Want bij zo'n mooie taart horen toch wel erge mooie foto's waar je taart goed uit komt ! Hoe vonden ze het, was het een leuk feestje ???
Mens, wat is ie weer mooi!!!! Die randjes.....helemaal geweldig!!!!!!!!!!!! Ben daarnaast altijd weg van je schildjes, je cijfer en natuurlijk je boetseersel(s). En zo'n geweldig mooie combinatie van alles, je moet er inderdaad maar opkomen! En wat Lune ook al schreef: dan ook nog zo mooi gestapeld, terwijl je dat in alle haast (gedeeltelijk) moest doen. Wauw....
Echt een prachtige taart, mooi kleuren, erg mooie 1, lief meisje erop, mooie decoraties die goed bij elkaar passen! Super 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hoera ik word 1 en geef een feestje....