Re: Britto taarten
wow wat gaaf!! Echt super goed gelukt!! Lijkt me erg moeilijk... maar... vind het ook wel erg leuke afbeeldingen zeg!! Echt 2 hele leuke taarten!!!
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Britto taarten
wow wat gaaf!! Echt super goed gelukt!! Lijkt me erg moeilijk... maar... vind het ook wel erg leuke afbeeldingen zeg!! Echt 2 hele leuke taarten!!!
Onzettend leuk gedaan en wat een werk, maar het resultaat mag er meer dan zeker zijn.
Heel mooi knap gedaan zeg!!Wat een lekkere vrolijke kleuren hebben die schilderijen.
Mooi joh! Ziet er super uit.
We zijn werkelijk schitterend. Goed dat je dat erop gewaagd hebt, echt een verrassing voor ze!
Heeeeeeeeel mooi inderdaad veel werk maar ik vind ze heel mooi gelukt!!
Wat een hoop werk zeg! Maar ze zijn heel leuk geworden. Die met de poes lijkt inderdaad erg goed 
SUPERLEUK en mooi gelukt!Elke minuut waard die je erin gestoken hebt.
Eigenlijk zonde om op te eten...:Y
Wow schitterend!!
Heel erg mooi gemaakt! Die vijf uur zijn absoluut niet voor niets geweest
!
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik zat nog erg met wat ik er nou voor moest vragen.. het zijn goede vrienden en ik wilde er geen arbeidsloon voor vragen.. K heb er 49,- voor gevraagd, 2x 19,50 voor 23cm + 7.57 chamagnecreme en frambozen en 2,45 voor lemon curd en manderijntjes.. ik durfde niet zoveel meer te vragen omdat ik het zo veel geld vond.. wat vinden jullie?
Super!
nou heel erg goed nagemaakt mijn complimenten en idd wat een werk
Heel goed nagemaakt,zeg,toppie.
super mooi
Heel gaaf, mooi gemaakt!
Wowie...wat een super taarten!!!Echt mega onwijs knap nagemaakt!
Dit is dus gewoon letterlijk en figuurlijk echte KUNST!
Wat een werk zeg, maar 't resultaat is dan ook verbluffend mooi!!!! Echt super vind ik dit!
woorden overbodig 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Britto taarten