Re: De grootste KITSCH die je maar kunt bedenken
Mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De grootste KITSCH die je maar kunt bedenken
Hij is helemaal geweldig. Dit is nou de perfecte kitsch taart. Ik heb er geen woorden voor, de kleurcombi en de vulling

Welke kleur roze heb je gebruikt, ik krijg nooit zo'n mooie diepe felle roze
en die is juist zo geweldig mooi.
Ha Caroline,
je taart was echt erg mooi en vreselijk lekker!!
Jeetje Carolien wat een werk!!
heel mooi!!!
Deze ga ik onthouden!! hihi 
Wauw! Echt geweldig mooi 
En alle smaken klinken ook zo lekker 
Wow..supermooi, gaaf, superkleuren en lekker over de top, maar ik hou er ook van hoor, echt geweldig!!!!! Enne nog van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Caroline! IK hoop dat je een heel fijne verjaardag hebt gehad. Ik vind je taart helemaal super! Als tie net zo goed smaakt, als dat ie er uit ziet dan heeft vast iedereen een tweede stukje op 
Nog vele jaren!
Tjonge.... hij springt haast van de foto! Wat een kleurenpracht. En wat heerlijk, al die smaken. Jammer dat ik niet even kon proeven!
Errug mooi Caroline.
SUPER !!!
Weet je wat, maak 'm gewoon nog een keer... regel ik een locatie en komen we met z'n allen proeven!

Geweldig! Hij is echt prachtig, super, heel gaaf "over the top"! Heel mooi
!
Prachtig , ik ben helemaal verliefd!
Hoe maak je marsepein zo mooi goud? Verven, spuiten of wat?
Ik heb gedust.
hij is mooi en al die lagen klinken nog erg lekker ook, hmmmm.
Hij is helemaal geweldig. Dit is nou de perfecte kitsch taart. Ik heb er geen woorden voor, de kleurcombi en de vulling
![]()
![]()
![]()
Welke kleur roze heb je gebruikt, ik krijg nooit zo'n mooie diepe felle rozeen die is juist zo geweldig mooi.
Sorry Corina, beetje lang geduurd op antwoord. Paar dagen niet op het forum geweest. Maar het is deep pink van het merk spectrum. Houd het wel uit de zon want het verschiet zo, op de marsepein of fondant natuurlijk.
WOW!!! Hoe heb ik deze over het hoofd kunnen zien??! Dus zo mooi kan kitsch zijn... 
helemaal geweldig!
oooooooooooooooh, aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik hou zo van kitsch!!! Hij is helemaal super!!! Wat heb je die mooi gemaakt!!
Hou normaal echt niet van kitch, maar deze taart vind ik echt super !!
Ik hou ook niet van kitsch maar dit is Kunst hoor en absoluut geen kitch
, zo'n taart wil ik ook wel.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De grootste KITSCH die je maar kunt bedenken