Re: mijn T&T geboorte taart
Heel mooi!! Ik vind je kleuren prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn T&T geboorte taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi!! Ik vind je kleuren prachtig!!
vind hem super mooi
Wat een super mooie taart!
Hij is echt hardstikke leuk!
Bedankt allemaal voor jullie complimenten!
Hele leuke taart!
Groetjes, Monique
Ik vind hem prachtig!
Deze vond ik juist zo leuk! Heel mooi gepuzzeld, erg leuk dat ton-sur-ton
.
Hi Buuf
(je taart stond naast die van mij)
Hij was erg leuk! Heb alleen niet geproefd 
Jammer eigenlijk dat je zo snel vol zit, want ik had van elke taart wel een stukje willen peuzelen!
Hi Buuf
Jammer eigenlijk dat je zo snel vol zit, want ik had van elke taart wel een stukje willen peuzelen!
Ik heb ook alleen van mijn eigen taart gegeten en een klein stukje van de taart met de fotootjes van maxima enzo. Ik stond te kletsen met de vader van de maakster van die taart. Hij was banketbakker ( geweest ) en proefde mijn taart. hij vond mijn kapsel te fijn van structuur en vroeg of ik een of andere mix gebruikte.
Zijn dochter deed dat eerst ook, maar nu had ze een mix van Bakels en die had een wat grovere structuur, dus daarom had ik die geproefd. Ik vond die trouwens wel wat droog. maarja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Vind dit zo'n lieve taart!!!
Geweldig gedaan meid 
Deze vond ik inderdaad ook al zo mooi!
Mooi en lief taartje heb je gemaakt.
Mooie kleuren en ook een mooi plaatje,net een tegeltje delfts blauw,top.
mabelvreede schreef:Hi Buuf
Jammer eigenlijk dat je zo snel vol zit, want ik had van elke taart wel een stukje willen peuzelen!Ik heb ook alleen van mijn eigen taart gegeten en een klein stukje van de taart met de fotootjes van maxima enzo. Ik stond te kletsen met de vader van de maakster van die taart. Hij was banketbakker ( geweest ) en proefde mijn taart. hij vond mijn kapsel te fijn van structuur en vroeg of ik een of andere mix gebruikte.
Zijn dochter deed dat eerst ook, maar nu had ze een mix van Bakels en die had een wat grovere structuur, dus daarom had ik die geproefd. Ik vond die trouwens wel wat droog. maarja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Gebruik jij ook de mix van de webshop? Die gebruik ik namelijk wel, en die vind ik toch wel het lekkerst hoor 
De structuur is misschien wel heel fijn, maar dat vind ik juist lekker.
Het is maar waar je van houdt natuurlijk.
Ik had nog een stukje van Wendy op, maar die was helemaal machtig, al dat chocola!
Volgende keer ga ik gewoon van elke taart een minihapje nemen. 
wendyvanham schreef:mabelvreede schreef:Hi Buuf
Jammer eigenlijk dat je zo snel vol zit, want ik had van elke taart wel een stukje willen peuzelen!Ik heb ook alleen van mijn eigen taart gegeten en een klein stukje van de taart met de fotootjes van maxima enzo. Ik stond te kletsen met de vader van de maakster van die taart. Hij was banketbakker ( geweest ) en proefde mijn taart. hij vond mijn kapsel te fijn van structuur en vroeg of ik een of andere mix gebruikte.
Zijn dochter deed dat eerst ook, maar nu had ze een mix van Bakels en die had een wat grovere structuur, dus daarom had ik die geproefd. Ik vond die trouwens wel wat droog. maarja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.Gebruik jij ook de mix van de webshop? Die gebruik ik namelijk wel, en die vind ik toch wel het lekkerst hoor
De structuur is misschien wel heel fijn, maar dat vind ik juist lekker.Het is maar waar je van houdt natuurlijk.
Ik had nog een stukje van Wendy op, maar die was helemaal machtig, al dat chocola!
Volgende keer ga ik gewoon van elke taart een minihapje nemen.
ja, ik heb gewoon de mix van de webshop.
eerst had ik die van soezie, maar deze vind ik beter.
net wat je zegt, 't is maar waar je van houd.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn T&T geboorte taart