Re: Uitzondering op de regel (maar niet uitzonderlijk hoor ;) )
Heel mooi gemaakt! Ik vind hem ook zo mooi strak 
www.freewebs.com/taartvanrenate
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Uitzondering op de regel (maar niet uitzonderlijk hoor ;) )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi gemaakt! Ik vind hem ook zo mooi strak 
o ik hoop dat ik hem ook een keer mag maken met zo een mooi voorbeeld moet dat lukken ik vind hem erg strak super cars taart geworden
Een hele mooie cars stapel.
idd jammer dat je nog geen reactie hebt gehad, een waanzinnige taart vind ik en lekker lijkt ie ook! jammer dat Sally er niet leuk op kon, wel eerlijk van je
Toch vaker doen hoor!
Prachtig zeg!
ik vind hem mooi!!
Wauw!
leuk hoor!! begint het niet weer een beetje te kriebelen? om weer meer te maken bedoel ik...?
Ik vond het wel erg leuk om te doen, maar het kost zoveel tijd 
Een geweldige cars!!! Ik begin geloof ik nu ook te snappen hoe je die weg maakt. De onderste taart topsy turvy?
Niet helemaal. De onderste en de middelste vlak nadat ze uit de vriezer gekomen spiraalsgewijs ingesneden. Euhm.. hoe leg ik dat nou uit
Eerst met een scherp mes van boven rondom naar beneden, 5cm naar binnen toe en toen het losse deel weg gesneden. Snappie? 
Bedankt voor alle lieve reacties trouwens
Vaders vond hem wel heel gaaf hoor, maar ik was stiekem ook wel benieuwd hoe Cees hem zelf vond en hoe ze hem vonden smaken. Da's toch ook vrij belangrijk 
Sally (is dat die blauwe??
) staat er wel op hoor, alleen niet op de foto 
Hij is weer hardstikke mooi hoor Marianne! Die andere zal wel niet uit de bocht gevlogen zijn, je mag er maar 5 km per uur. Of hij houdt zich niet aan de snelheid, dat kan ook natuurlijk. Was deze nou om je eierenprijs gunstig te stellen? 
Zal vast wel goed ontvangen zijn! En Cars blijft leuk om te zien (wil zelf ook nog een keer maken)!
Het is wel bijzonder! Ik vind hem super zo! Echt een rijbaan erlangs en alles! TOP!
Leuk om eens wat van jou te zien. Nou uuh ik kan alleen maar zeggen dat hij er super mooi en strak uit ziet! Iedereen verwacht natuurlijk een topstuk van jou, en dat is dan ook goed gelukt!
groetjes Colinda
wauw hij is geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Uitzondering op de regel (maar niet uitzonderlijk hoor ;) )