26

Re: Uitzondering op de regel (maar niet uitzonderlijk hoor ;) )

Heel mooi gemaakt! Ik vind hem ook zo mooi strak :thumb:

27

o ik hoop dat ik hem ook een keer mag maken met zo een mooi voorbeeld moet dat lukken ik vind hem erg strak super cars taart geworden

28

Een hele mooie cars stapel.

29

idd jammer dat je nog geen reactie hebt gehad, een waanzinnige taart vind ik en lekker lijkt ie ook! jammer dat Sally er niet leuk op kon, wel eerlijk van je :D Toch vaker doen hoor!

lekker duurt het langst!

30

Prachtig zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

31

ik vind hem mooi!!

32

Wauw!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

33

PatisStance schreef:

leuk hoor!! begint het niet weer een beetje te kriebelen? om weer meer te maken bedoel ik...?

Ik vond het wel erg leuk om te doen, maar het kost zoveel tijd ;)

smarianne schreef:

Een geweldige cars!!! Ik begin geloof ik nu ook te snappen hoe je die weg maakt. De onderste taart topsy turvy?

Niet helemaal. De onderste en de middelste vlak nadat ze uit de vriezer gekomen spiraalsgewijs ingesneden. Euhm.. hoe leg ik dat nou uit :S Eerst met een scherp mes van boven rondom naar beneden, 5cm naar binnen toe en toen het losse deel weg gesneden. Snappie? :S

Bedankt voor alle lieve reacties trouwens :) Vaders vond hem wel heel gaaf hoor, maar ik was stiekem ook wel benieuwd hoe Cees hem zelf vond en hoe ze hem vonden smaken. Da's toch ook vrij belangrijk ;)

Sally (is dat die blauwe?? :P) staat er wel op hoor, alleen niet op de foto :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

34

Hij is weer hardstikke mooi hoor Marianne! Die andere zal wel niet uit de bocht gevlogen zijn, je mag er maar 5 km per uur. Of hij houdt zich niet aan de snelheid, dat kan ook natuurlijk. Was deze nou om je eierenprijs gunstig te stellen? :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

35

Zal vast wel goed ontvangen zijn! En Cars blijft leuk om te zien (wil zelf ook nog een keer maken)!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

36

Het is wel bijzonder! Ik vind hem super zo! Echt een rijbaan erlangs en alles! TOP!

37

Leuk om eens wat van jou te zien. Nou uuh ik kan alleen maar zeggen dat hij er super mooi en strak uit ziet! Iedereen verwacht natuurlijk een topstuk van jou, en dat is dan ook goed gelukt!

groetjes Colinda

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

wauw hij is geweldig!