26 Laatst bewerkt door Jol321 (12-10-2008 19:02)

Re: bah , die mag zijn voeten wel eens wassen !!!!!

Je weet me toch elke keer weer te verrassen met net een andere draai aan de taarten. Trol en elf zijn geweldig bij weer een perfecte boomstam met hert. Maar Nijn op de wolk vind ik super! En de rechte rand met slingers vind ik toch ook wel weer heel mooi en je zeedierenrand en.....
En ik ben weg van het stippenpapier in deze kleuren. Ik heb ze alleen nog maar gevonden in rood en roze, maar deze wil ik eigenljk ook wel.....

Ik heb me dit weekend gewaagd aan een kopie van 1 van je taarten en dat was zoooooo leuk om te doen.

Fijne vakantie en tot de 25e.

Groet, Jolanda

27

Hier hoef ik niks mee op te zeggen...enkel en alleen genieten en inspiratie opdoen!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

28

Zoo hallo dit is echt schitterend!!! Nijntje is echt super! (ik denk dat ik mijn nijntje er maar weer af haal :o) Ik vind het echt super knap, hoe doe je het toch?! Goude handjes hoor!

29

Oh nu baal ik echt dat ik niet naar de beurs kan :(
Ik ben erg nieuwsgierig wat je dan gaat laten zien!
Je taarten zien er weer geweldig uit! Die met het elfje en de trol vind ik het allerleukste :Y

30

wat een droppies!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

31

Geweldig !!!!!!

32

Ohhh wat ontzettend mooi!!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

33

Wat ontzettend mooi weer! Alle details, de blosjes op de wangetjes van het elfje... wow!
Nijn is ook erg mooi, blijf de vlaggetjes op de rand erg vrolijk & mooi vinden, kan niet vaak genoeg hoor!
Ik vind de dolfijn die uit de taart springt ook super!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

34

Ze zijn weer op en top Wendywaardig! Helemaal mooi en helemaal af!
We zijn inmiddels heel wat gewend van je, maar het blijft zooooo leuk om naar te kijken!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

35

Tjonge, wat een kunstwerken. Mag ik vragen hoelang je ongeveer over een taart doet? En dan bedoel ik eigenlijk alleen het decoreren.

36

*donk* = mond valt open
Weer absoluut prachtig!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

37

Ik ben werkelijk in de wolken van je Nijn en die anderen vallen ook niet tegen :lol:

Je hart fluitsert, luister goed!

38

Ik droom hier helemaal van weg.
Heerlijk weer, wat een visuele bevrediging.
Super.
Geniet van het bos.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

39

Ze zijn enig!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

40

Wat ben je toch een kunstenares! Eigenlijk zou je die trollentaart bij de Efteling moeten afgeven...kijken wat hun reactie is! Wat is die onwijs mooi zeg!
Ben wel erg benieuwd...op naar de 25e!

Groetjes,
Daniela

41

Het ziet er allemaal weer even schitterend uit,geweldig leuke taarten.

Fijne herfstvakantie!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

42

wow wat een kunstwerkjes.
En je droomvlucht is wel heel mooi!!!

43

hoi lieverd!!
Gosh wat zijn ze weer mooi geworden. Je had natuurlijk al verteld dat je deze ging maken.. Heb weer genoten van je workshop laatst!! En ach ik ben misschien niet de snelste.. maar heb de technieken weer begrepen was weer heel waardevol!! Ooh ik wens jullie heel veel plezier op de veluwe En geef de hertjes maar allemaal een kus op hun schattige neus van mij!!..

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

44 Laatst bewerkt door wendy (13-10-2008 00:56)

Hester schreef:

Tjonge, wat een kunstwerken. Mag ik vragen hoelang je ongeveer over een taart doet? En dan bedoel ik eigenlijk alleen het decoreren.

Nou, bij nijn en uurtje of twee over het vliegtuig en de nijnen. ;) En de rest van de taart een uurtje of 6? was een snelle voor mij. :D

De efteling taart was een beetje een record poging. Kon er zaterdag pasom 3 uur aan beginnen, het vullen dus, en had op het hertje en het muisje na nog niets klaar liggen. :S Ik was rond 11 uur klaar, dus koken en eten ertussendoor een uurtje of 6 / 7 bezig geweest met alles bij elkaar.

frummeltje schreef:

moooooi !!

owww mag ik raden waar je mee bezig bent geweest voor op de beurs ??
ik gok op dvd 2????
wat heb ik gewonnen ????????????????????  ;)

Ik zeg niets. ;) :D

45

Jol321 schreef:

Je weet me toch elke keer weer te verrassen met net een andere draai aan de taarten. Trol en elf zijn geweldig bij weer een perfecte boomstam met hert. Maar Nijn op de wolk vind ik super! En de rechte rand met slingers vind ik toch ook wel weer heel mooi en je zeedierenrand en.....
En ik ben weg van het stippenpapier in deze kleuren. Ik heb ze alleen nog maar gevonden in rood en roze, maar deze wil ik eigenljk ook wel.....

Ik heb me dit weekend gewaagd aan een kopie van 1 van je taarten en dat was zoooooo leuk om te doen.

Fijne vakantie en tot de 25e.

Hai jolan, ze hebben deze stipjes soms bij de blokker, ik koop dan altijd gewoon alles wat er nog is. :D

46 Laatst bewerkt door wendy (13-10-2008 01:04)

Bedankt voor de leuke reacties weer. :D daar wordt ik toch heel blij van om dat om dit uur te lezen. ;)
Het is nu bijna 2 uur in de nacht en ik heb zo'n beetje alles klaar.
De was is gedaan, de meeste mail is weggewerkt, de rest werk ik morgen nog even weg, de administratie is klaar want ook de belasting wil weer geld zien. ;) en ik heb nog zitten boetseren vanmorgen. nu mag ik naar bed. :D
Morgen de tassen pakken en hup naar het bos, heerlijk. :Y Ik heb er zo'n zin in.
En dan weer thuis nog een opdracht, 1 workshop, de wedstrijdtaart en dan heerlijk jullie allemaal weer zien op T&T, hen ik ook zo'n zin in. :D
Tot over een weekje hier en tot over twee weekjes in hilversum voor wie gaat. :)
Groetjes wen.

PatisStance schreef:

hoi lieverd!!
Gosh wat zijn ze weer mooi geworden. Je had natuurlijk al verteld dat je deze ging maken.. Heb weer genoten van je workshop laatst!! En ach ik ben misschien niet de snelste.. maar heb de technieken weer begrepen was weer heel waardevol!! Ooh ik wens jullie heel veel plezier op de veluwe En geef de hertjes maar allemaal een kus op hun schattige neus van mij!!..

Hihi, zolang ik maar geen zwijnen hoef te kussen vind ik alls best. :lol:
Ik zal proberen een foto te maken van een "levende" das, goed. ;)
Enne, wel naar T&T gaan hoor, Dan kunnen we weer verder beppen waar we vorige week gebleven waren. :+

47

Zo mooi weer.......ik laat hem maar niet aan mijn dochter zien want dan wil ze dat droomvlucht elfje ook maar dat kan mama helaas niet......snif......
Fijne vakantie!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

48

wauw wat een super taarten weer zeg, allemaal schitterend stuk voor stuk, het elfje, zo mooi het lijkt wel of je haar mee genomen heb uit droomvlucht!!

49

Ze zijn weer prachtig!!!! Fijne vakantie en tot in Hilversum!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

50

Ooooh Wendy, ik vind ze weer helemaal prachtig. Ik wist dat er iets aan zat te komen met de droomvlucht. Geweldig. En die wolk vind ik ook weer zo mooi verzonnen. Super weer.

Corinne
Sugar & Flour