Re: ik ben zo trots op mijn eerste kitty
hij is wel superschattig geworden
en de funky tappits zijn voor mij nog steeds fucking tapits.....en dat zijn ze eigenlijk allemaal, niet alleen de funky 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik ben zo trots op mijn eerste kitty
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hij is wel superschattig geworden
en de funky tappits zijn voor mij nog steeds fucking tapits.....en dat zijn ze eigenlijk allemaal, niet alleen de funky 
Ach wat een schatje!!
En wat goed dat je het nog op tijd zag van de naam!!
op de cursus in naaldwijk bij marianne en mirjam leerde mirjam mij de truc ik ben zo een tut die alles even voor gedaan moet hebben nou en met goed succes ik zal het hier voor jullie beschrijven mischien heb je er dan wat aan
-neem een stukje fondant
-rol dit door de tylose kneden tot je voelt het lijkt wel kauwgom je voelt het op een
gegeven moment echt veranderen het voelt dan anders aan
-rol dit stuk uit zo dun mogelijk als je denk dit is wel erg dun rol je het nog even dunner het mag net niet doorschijnen
-laat dan de uitgerolde dunne fondant liggen niks aan doen voor ongeveer 15 minuten
-druk nu de tappits erin niet doorduwen maar licht aan drukken dat de afdruk erin staat
-als het goed is blijft de fondant nu op de tafel liggen plakt niet meer in de tappit
en zie je duidelijk je afdruk in de fondant
-druk al je benodigde letters in de fondant
-als je alle letters hebt gehad kun je beginnen met de fondant om je letters heen weg te pulken
- neem nu je stokje en haal om de letters heen de randjes overtollige fondant weg
-wat nu over blijft zijn je letters al wat hard geworden zodat je hem makkelijk op kunt pakken en gebruiken
succes dames ermee het komt goed
Hij is ook heel erg leuk geworden.
En terecht!! Ik vind je taart echt heel erg schattig geworden!

Prachtige stapel 
xxx
Ik vind um dr ook zo super sweet uit zien! H
Een lieve taart vind ik het 
super!!!
dank jullie allemaal voro de komplimenten dat vind ik toch zo bemoedigend aan dit forum helemaal geweldig elke keer kijk ik of iemadn een brichtje heeft achter gelaten haha trut ben ik ook
in ieder geval dank jullie wel het doet mij erg goed
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik ben zo trots op mijn eerste kitty