Re: mijn eigen bruidstaart
Wat een mooie blauwe kleur, prachtige taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eigen bruidstaart
Wat een mooie blauwe kleur, prachtige taart!
Wat een pracht van een bruidstaart!! 
gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
Gefeliciteerd met jullie huwelijk en met deze prachtige bruidstaart!
Heel mooi! Super dat je je eigen bruidstaart hebt gemaakt 
Hij is heel chique en je bloemen vind ik ook erg mooi.
Nog gefeliciteerd!
Wauw wat een prachtige taart. En van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ga maar lekker genieten van je witte broodsweken
Heel mooi!
Gefeliciteerd!! Wat ontzettend mooi zeg!!! Maar wat ontzettend spannend ook dat je het hebt aangedurfd om je eigen bruidstaart te maken Echt heel knap!
gefeliciteerd met je huwelijk en je taart is prachtig! chapeau!
Wat eeen mooie taart,en die kleur blauw vindt ik zooo mooi.
Heel veel geluk jullie saampies.
gefeliciteerd VROUW van Job 
En een prachtige bruidstaart......en wat een megaklus en dat nog wel voor je eigen trouwdag, echt top
gefeliciteerd nog! Wat een prachtige taart. Vind vooral je blauw echt super mooi!
GEFELICITEERD zeg en wat een onwijs gave mooie taart, zo strak, zo mooi en super
versierd, die kleur is geweldig!
JAAAAAAAAAAA, gefeliciteerd met jullie!
Wat een prachtige taart heb je gemaakt om die ene speciale dag te vieren, mooi strak, geweldige kleuren & leuk design, vooral die taarttopper, super!!!
Nu nog een heel leuk leven voor de boeg met z'n 2tjes.. 
Kan niet meer stuk zeg..
Prachtige taart hoor meid. En dat je daar de tijd voor had joh zo 1 dag voor de bruiloft! Heb je wel een mooie dag gehad??? Vast wel na alle complimenten over je taart??!!!
Van harte gefeliciteerd!! Schitterende taart, die topper vind ik helemaal geweldig.
Van harte gefeliciteerd !!!! En je taart ziet er werkelijk super uit !!!!
Zo, ik ben een heel klein beetje uitgeslapen nu, dus hier komen alle antwoorden op een rijtje:
- de vulling was mascarpone met hele lekkere Italiaanse biologische frambozenjam (zonder suiker). Heerlijk fris is dat en volgens mij lust iedereen het.
- het was inderdaad de bedoeling dat de taart bij het kaartje zou passen. De twee vogeltjes staan ook op het kaartje; 1 stelletje op de achterkant en 1 stelletje vogels is verwerkt in het hart van de bloem.
- het blauw is heel veel delen (ik denk 7) koningsblauw en 1 deel groen van Wilton, uit de webshop.
- eigenlijk vond ik het minder spannend om mijn eigen bruidstaart te maken dan vorig jaar die van mijn schoonzus. Maar ik was wel zenuwachtig. Omdat ik alles zo goed had voorbereid (kapsels in de vriezer, alle bloemen en linten klaar, platen van de standaard bekleed met marsefond) was ik 'razendsnel' klaar; 9.30 uur begonnen en 16.00 uur klaar. Toen hoefden we alleen nog maar op te ruimen. Daarna was ik ook helemaal niet meer zenuwachtig.
- het enige waar ik nog een beetje nerveus over was, was de hoeveelheid. Maar de schema's van felicitaartjes.nl zijn echt geweldig! We hebben de bovenste taart nu in de vriezer staan, veel mensen hebben zelfs een tweede stuk genomen (en het waren geen kinderachtige stukken) en de volgende dag hadden we thuis ook nog wat stukken van de onderste taart over.
- de uitleg van de 'flodderbloemetjes van kaatje was erg bruikbaar.
- en iedereen heel erg bedankt voor alle felicitaties en gelukwensen
ben je weer een beetje uitgerust?
Je taart is iig prachtig!
ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!
Staat de flodderbloemetjes uitleg van kaatje ook op het forum? met de zoekmachien kan ik niets vinden.
Wat een mooi geheel! Super ook die topper, erg leuk.
Enne... gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd, en wat een gave taart zeg! 
Van harte gefeliciteerd!!! En complimenten voor je schitterende bruidstaart!
Groetjes, MOnique
Waauw! Wat een gave taart zeg!! En die kleur blauw is ook echt heel gaaf 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eigen bruidstaart