Re: bruidstaart koffers + schots bruidstopper
Hartstikke mooi!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart koffers + schots bruidstopper
Wow, wat een superbruidstaart!
Ik vind hem geweldig en niet een standaard echt top...
Heel mooi gemaakt.
wat een prachtige setjes: zowel de koffer als het bruids-setje zijn erg mooi!!
Ik wil ook onder de kilt kijken, maar dat heeft denk ik meer te maken met "hoe heb je dat gemaakt"
Vind hem super!
yeah right
ik vind hem superleuk en heel mooi tot in detail afgewerkt
Wat een leuke bruidstaart!!!! Mooi ook je bruidspaartje, ik moest wel lachen omdat je dochter onder de rok wilde kijken Het hele plaatje ziet er super uit, en ook mooi strak
Hij is super mooi!!!
Wat prachtig gemaakt, je koffers zijn super en de topper is heel erg leuk.
Helemaal top! De topper is echt super (spannend)
WAT EEN GAVE taart zeg!!!
Bedankt voor alle leuke reactie's
Wat een ontzettend gave taart!! is het bruidspaar ook in Schots tenue getrouwd? Ik ben zelf een mega schotland fan dus vindt het idee super!
Hij heeft haar in Schotland ten huwelijk gevraagd en ook de huwelijksreis gaat erheen, verder kwam er vlak voor het snijden van de taart een doedelzakspeler op en al zijn vrienden in een kilt.
enne wat er onder de kilt zit
...................................
Helemaal niks spannends hoor hij is net Ken van barbie, er zit helemaal niks behalve een stuk marsepein ( basis van de romp) waar de benen met spaghetti in gestoken zitten.
Gr Martine
Wat een leuke taart zeg!!
whahahaha wat een leuke paar zeg met die kilt geweldig en de taart is ook leuk ...
Hartstikke gaaf zeg, knap gemaakt !
Heel mooi gedaan, vooral het paartje is erg leuk geboetseerd!
Wat heb je dit knap gemaakt zeg! Ziet er heel goed uit, strakke koffertjes, en een heel erg leuk bruidspaartje!
Wat een onwijs leuke en originele taart, prachtig gemaakt!!!!!!
hoi,
Heb je voor mij een how to van de bruidegom met kilt???
alvast bedankt!
Esther
Heel mooi!
Mooie taart, maar het is een stapel toch? Dan mag hij in de stapeltaartenparade
Wel gave koffers!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart koffers + schots bruidstopper