Re: Raket met vuur...
Wat een fantastische taart! En wat slim bedacht, die constructie voor het vuur!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Raket met vuur...
Wat een fantastische taart! En wat slim bedacht, die constructie voor het vuur!
oh Annette, wat STOUT van je om zulke perfecte taarten hier te gaan posten!!
dit is helemaal te gek meid. Ferran zal wel ongelofelijk in de wolken zijn met zijn taart.
WAUWWWWWWWWWWWWW da's een gave taart......................
Wauw, wat een waanzinnig gave taart. En gefeliciteerd met Ferran.
Oooh Annette, wat een mooie taart! Je weet dat ik een fan ben van al je superzoete roze polkadot/kroontjes/meisjestaarten,maar dit is wel zo'n fanatstisch gelukte jongenstaart...?! HVH (Hulde vanuit Haarlem),enne...gefeliciteerd met je mannetje!
Groetjes,
Nicole
WHAT?!....Nee dit is gewoon een plastic taart hoor.....g-sus....:think:
Groetje, Nathasja.
Kolere wat een gave raket, heel erg super stoer
Jolanda
Zooo heeeee, deze is pas cool! Ik ga hem opslaan hoor, ik heb hier ook een klein ruimtevaart-gekje rondlopen! Die raket is fantastisch. Hij zal er wel helemaal gek mee zijn enne voordat ik het vergeet..van harte gefeliciteerd met de kleine grote man.
Uw wens is mijn bevel
Maar dan wel geweldig uitgevoerd! Echt heel mooi, hij zal hem vast super vinden!
Knap gemaakt Annette ! Een stijl die me heel erg bevalt.
Wat een práchtige taart!!!! Nou ja, "taart" klinkt misschien wel wat "minnetjes", 't is wat mij betreft een mooi kunstwerk!
Zo net terug van de verjaardag en ik moet weer zeggen, de taart was weer heerlijk !!!
Alle stukjes

Allereerst gefeliciteerd!! en daarna...Wauwerdewauw!! Ieder keer ben ik zo benieuwd als jij en jullie( felicitaartjes) of Wietske alleen) een taart post,. Al jullie ontwerpen zijn superleuk, strak, en altijd bijzonder..
aaah zucht...ik moet gewoon even door oefenen.
Gefeliciteeeeerd!
Die taart is echt SKY HIGH SUPER!
Tjuuzzz!
Ssandra
O, wat geweldig weer! Van harte met de 'grote' knul!
Wat een geweldige taart, weet niet meer wat ik moet zeggen. O ja toch wel gefeliciteerd met je zoontje. En ik hoop ooit in de buurt te komen qua ontwerp en uitvoering van jouw taartkunstwerkenmet mijn probeersels.
Geweldig !!!!!!!!
ik vind het altijd weer even spannend wat voor moois er tevoorschijn komt als ik je topic open.........en wow........wow........wow..........ik klim weer even op mijn stoel
wat een mega gave taart weer zeg.....en gefeliciteerd met je kleine grote vent natuurlijk 
Ontzettend mooi!!!
Gefeliciteerd met je zoontje
Jeetje.. wat een prachtige taart. Ik ben net nieuw op het forum, ik ben gek op koken en bakken en wil ook eens cc etc. proberen. Maar of ik ooit zo iets voor elkaar krijg weet ik niet hoor. Echt super mooi!
jeetje...wauuwwww...wat een onwijze taart heb je weer gemaakt...die raket is helemaal super.......ik neem mijn pet even voor je af......
Geweldig, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
Hoe krijg je een raket zo mooi rechtop?
SPRAKELOOS!!!!!!!!!!
wauw, zucht,.......Níet normaal meer!!!
superdesupergaaf!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Raket met vuur...