26

Re: Raket met vuur...

Wauwie, hij is echt supermooi :thumb: Wat zal ie blij zijn!

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

27

ANNETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid jij lbijft jezelf echt overtreffen hoor.
te gek.
Meid ik ben zo onwijs benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Waar hou je die raket mee omhoog? Of is dat het geheim van de smid?
Nou ja hij is gewoon weer super.

28

Oooooooooooooooooooooooooh wat is die gaaf!!!!! Gefeliciteerd met je manneke, deze taart gaat ie helemaal te gek vinden dat kan niet anders!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

29

Oh door mijn enthousiasme vergeet ik je helemaal te feliciteeren. Bij deze dus! ;)

30

Gefeliciteerd met je zoontje en met je geweldige taart!!
Wat een megamooie taart zeg, heel mooi gedaan en harstikke leuk bedacht :Y
:thumb:

31

Wauw, supergaaf zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

32

Gefeliciteerd met je zoon, maar vooral met je taart! WAUW! Heb er geen andere woorden voor, echt super gaaf!

33

Helemaal super! (deze wordt hier snel opgeslagen....)

Groetjes Laura!

34

jawadde een vliegende raket , amai hoe heb jij dat gedaan om die raket zo te laten vliegen ??
heel mooi prachtstuk

35

Jaaaaaah daar istie !!! Hij is SUPER !!! En je raket is GEWELDIG !!!!!!! En het voordeel is dat ik hem straks mag proeven :9 :9 :9

Tot vanmiddag !!!!!!!!!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

36

wat een supergave taart zeg, WAUW!!! wat zal je ventje trots zijn op zijn taart en zijn mama want die heeft het maar mooi gemaakt!!

van harte met je ventje!

37

Ik vind hem geweldig!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

38

Wauwie, hij is echt helemaal geweldig. Gefeliciteerd met je mannetje, wat worden ze snel groot h

Groetjes Emmy
www.Tovertaart.nl, zoete magie

39

Een supermooie taart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

In een woord: geweldig.  Helemaal af!  Het ontwerp, de kleuren, de uitvoering, (kan het jammer genoeg alleen niet proeven), het is allemaal :thumb:

als ik het nalees, lijkt het wel een jury rapport. ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

41

anette die is super ;)

hij was vast en zeker in zijn nopjes :D

42

Waaaaaaaaaaaaaaauw!!

43

Deze taart is voor mij echt d

44

Mijn hemel Annette, hoe verzin je het!??! En wat leuk dat je ventje zijn eigen taart al getekend had. Zo leuk als ze er zelf ook mee bezig zijn.

Maar hij is echt ontzettend mooi, heb er haast geen woorden voor.

Enne gefeliciteerd he!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

45

Ik zou er helemaal "over the moon" mee zijn! SUper!!

Je hart fluitsert, luister goed!

46

Sjonge GAAF weer deze! En zoooo netjes weer, zoals altijd. Mooi gemarmerd die planeet en dat rood-witte blokrandje maakt m weer helemaal af!

En altijd leuk als het je lukt om een taart precies zo te maken als onze meest veeleisende klanten (de kinderen dus :D) hem graag willen hebben....Die van mij wordt over een maand of 3 elf en hij zei: "Mam, ik wil dus ECHT WEL een taart die VEEL mooier is dan alles wat je tot nu toe gemaakt hebt, he?"

Hoezo veeleisend???? O-)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

47

Wow!!! Ben ook benieuw hoe je dit glikt hebt!!!!

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

48

heel erg mooi!

49

WOW!!!!
Wat een super gafe taart!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

50

Jeetje, wederom een prachtig kunststukje! Echt een supercoole 6 jarige jongenstaart!