Re: Raket met vuur...
Wauwie, hij is echt supermooi
Wat zal ie blij zijn!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Raket met vuur...
Wauwie, hij is echt supermooi
Wat zal ie blij zijn!
ANNETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid jij lbijft jezelf echt overtreffen hoor.
te gek.
Meid ik ben zo onwijs benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Waar hou je die raket mee omhoog? Of is dat het geheim van de smid?
Nou ja hij is gewoon weer super.
Oooooooooooooooooooooooooh wat is die gaaf!!!!! Gefeliciteerd met je manneke, deze taart gaat ie helemaal te gek vinden dat kan niet anders!!!
Dorieke
Oh door mijn enthousiasme vergeet ik je helemaal te feliciteeren. Bij deze dus! 
Gefeliciteerd met je zoontje en met je geweldige taart!!
Wat een megamooie taart zeg, heel mooi gedaan en harstikke leuk bedacht 

Wauw, supergaaf zeg!
Gefeliciteerd met je zoon, maar vooral met je taart! WAUW! Heb er geen andere woorden voor, echt super gaaf!
Helemaal super! (deze wordt hier snel opgeslagen....)
jawadde een vliegende raket , amai hoe heb jij dat gedaan om die raket zo te laten vliegen ??
heel mooi prachtstuk
Jaaaaaah daar istie !!! Hij is SUPER !!! En je raket is GEWELDIG !!!!!!! En het voordeel is dat ik hem straks mag proeven

Tot vanmiddag !!!!!!!!!
wat een supergave taart zeg, WAUW!!! wat zal je ventje trots zijn op zijn taart en zijn mama want die heeft het maar mooi gemaakt!!
van harte met je ventje!
Ik vind hem geweldig!
Wauwie, hij is echt helemaal geweldig. Gefeliciteerd met je mannetje, wat worden ze snel groot h
Een supermooie taart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In een woord: geweldig. Helemaal af! Het ontwerp, de kleuren, de uitvoering, (kan het jammer genoeg alleen niet proeven), het is allemaal 
als ik het nalees, lijkt het wel een jury rapport. 
anette die is super 
hij was vast en zeker in zijn nopjes 
Waaaaaaaaaaaaaaauw!!
Mijn hemel Annette, hoe verzin je het!??! En wat leuk dat je ventje zijn eigen taart al getekend had. Zo leuk als ze er zelf ook mee bezig zijn.
Maar hij is echt ontzettend mooi, heb er haast geen woorden voor.
Enne gefeliciteerd he!!
Ik zou er helemaal "over the moon" mee zijn! SUper!!
Sjonge GAAF weer deze! En zoooo netjes weer, zoals altijd. Mooi gemarmerd die planeet en dat rood-witte blokrandje maakt m weer helemaal af!
En altijd leuk als het je lukt om een taart precies zo te maken als onze meest veeleisende klanten (de kinderen dus
) hem graag willen hebben....Die van mij wordt over een maand of 3 elf en hij zei: "Mam, ik wil dus ECHT WEL een taart die VEEL mooier is dan alles wat je tot nu toe gemaakt hebt, he?"
Hoezo veeleisend???? 
Wow!!! Ben ook benieuw hoe je dit glikt hebt!!!!
heel erg mooi!
WOW!!!!
Wat een super gafe taart!
Jeetje, wederom een prachtig kunststukje! Echt een supercoole 6 jarige jongenstaart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Raket met vuur...