Re: Dat was nog niet alles....
Waanzinnige cupcakes heb je weer gemaakt hoor. Echt geweldig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dat was nog niet alles....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waanzinnige cupcakes heb je weer gemaakt hoor. Echt geweldig.
Ik kan niet kiezen welke ik nou mooier vind...ze zijn allemaal super mooi!!!
Zo Marlies,
Super gedaan meid, echt klasse al die verschillende cakejes !!!
Jolanda
Ze zien er allemaal heel erg mooi uit
Toppie....wat een werk
De schaapjes vind ik ook erg gaaf.....
Groetjes Marlies.
Het is alleen al mooi om naar te kijken.
Buitengewoon belachelijk! Dat doe je toch niet voor je hobby? Zulke mooie en originele cupcakes in die hoeveelheden, heel erg bijzonder! Heb even op je site gekeken. Wow, wat ben jij daar een ster in, zeg.
Als ik nog eens inspiratie nodig heb, kijk ik even bij jouw topic of op jouw site.
Marlies, ik hoop voor jou dat je geen andere job meer hebt dan de cupcakes
die schaapjes zijn te lief om waar te zijn! En wat een goed idee om bij die bloemetjes die blaadjes in punten te vormen! geeft weer een heel ander effect.
Wat weer een perfecte cupcakes allemaal, Marlies!!
Het ziet er echt schitterend uit, en wat een klus zeg!! Petje af hoor
Marlies, ik hoop voor jou dat je geen andere job meer hebt dan de cupcakes
Ik heb hiernaast dus nog een fulltime baan.... Maar ik heb voor die 1300 wel twee dagen vrij genomen.
catherine schreef:Marlies, ik hoop voor jou dat je geen andere job meer hebt dan de cupcakes
Ik heb hiernaast dus nog een fulltime baan.... Maar ik heb voor die 1300 wel twee dagen vrij genomen.
Meen je dat nu? Maar dan geen kids? (da's ook een fulltime job )
Ik werk ook nog veel buiten mijn taartending hoor, maar soms wordt het wel zwaar dus gelukkig wordt mijn andere job binnenkort gedeeltelijk vervangen zodat er meer taartentijd vrij komt!
Wat een mooie CC's! Vooral de eerste twee vind ik erg leuk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dat was nog niet alles....