Re: Geweldig geboorte taartje door....
wat een geweldig geboortekaartje en een nog geweldiger geboortetaartje.......heeel erg origineel.....
www.taartenmeer.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geweldig geboorte taartje door....
wat een geweldig geboortekaartje en een nog geweldiger geboortetaartje.......heeel erg origineel.....
Echt super gaaf!
Super taart geworden!! Prachtig nagemaakt van het kaartje! Heel stoer!
Onwijs gaaf gedaan Marieke, supermooi gelukt.......en dat van die vinger in de pap.......daar geloof ik niets van

Dit vind ik een onwijs leuke taart. Ik ga hem in mijn favorieten zetten, want dit idee kan ik nog wel eens gebruiken (als het mag natuurlijk)
groetjes Eva
Een echte jeans! Super gelukt 
echt mooi nagemaakt wauw
Wauw dat is knap nagemaakt!!!!
Wauw, dat is echt een super mooie taart!!
Wat een Geweldig effect zeg, daar log ik gewoon voor in zeg. 
Je hebt taarten en kustwerken. Deze behoort tot de laatste categorie!. Voor de 1ste keer? Kan het nauwelijks geloven. GEWELDIG!
Dit is zo'n onwijs gave taart.... Ik had hem al voorbij zien komen, maar moest nog even reageren hoor! Zo super knap gedaan... en dat label lijkt wel zo verschrikkelijk echt... Ik moest wel een paar keer kijken of dit wel een taart was

Echt ge-wel-dig vind ik hem
Dikke duim voor je vriendin
(en voor jou natuurlijk
)
wauw hij is prachtig
h
Wat een fantastische taart zeg!!!
Mijn nichtje is ook de 7e geboren, maar mijn geboortetaartje (roze met ooievaar en baby) is schattig, maar deze is echt superstoer: GEWELDIG!!!
Wauw zeg, die is helemaal super! (mijn mond valt bijna open...)
nou nou dat is een prachtig exemplaar geworden echt geweldig gemaakt!!!
Echt cool!!
SUPER zeg, kijk mijn ogen uit en heb al wel een paar keer heen en weer gekeken tussen kaart en taart!!
Hij is geweldig. Echt heel erg gaaf 
zo!! super!!!
Tjah, logisch!!! Als het kaartje zo origineel is dan gaat de taart dat ook zijn. Pr8ig gemaakt!!!! Complimenten.
superrrrrrrrrrrr
Hmmm...ik dacht dat ik al op deze prachtige taart had gereageerd maar het staat er niet bij!!!
Nou ja...
...opnieuw.....!
Wat een prachtige taart, de stiksels, het leer, het spijkergoed......echt ge-wel-dig!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geweldig geboorte taartje door....