Re: High coffee
Daar mag je TROTS op zijn op zo een leuke, gave, mooie taart 
Wat een werk maar oh zo mooi.....
Groetjes Marlies.
MADE BY ME!! zie mijn taartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » High coffee
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Daar mag je TROTS op zijn op zo een leuke, gave, mooie taart 
Wat een werk maar oh zo mooi.....
Groetjes Marlies.
Kaartje schreef:Hoe maak je dat zilver van het bestek eigenlijk? Is er zilveren kleurstof?
Er bestaat zilverdust. Die heb ik aangelengt met alcohol en toen het bestek ermee geverfd. Het bestek wel eerst met grijs gemaakt.
Dank je wel, ga ik eens achterheen.
Wat een mooi geheel, echt knap gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erg leuk gedaan dit!
jolanda71 schreef:Kaartje schreef:Hoe maak je dat zilver van het bestek eigenlijk? Is er zilveren kleurstof?
Er bestaat zilverdust. Die heb ik aangelengt met alcohol en toen het bestek ermee geverfd. Het bestek wel eerst met grijs gemaakt.
Dank je wel, ga ik eens achterheen.
Graag gedaan.. Het helpt wel als je het grijs maakt. Hier heb ik het groen gemaakt en zie dit moest ik wel 5 keer schilderen om het een beetje zilver te krijgen.

Leuk gedaan ipv tea a cup of coffee,het ziet er heel leuk uit en wat een werk al dat kleine servies en die donuts maar het resultaat is toppie.
Ooooooh jolanda wat is deze gaaaaaaaafffff geworden zeg! Zo leuk om al die kleine details te zien.Net echt.Te zonde om op te eten.
Ooooooh jolanda wat is deze gaaaaaaaafffff geworden zeg! Zo leuk om al die kleine details te zien.Net echt.Te zonde om op te eten.
Ik had er ook moeite mee om hem aan te snijden hoor

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » High coffee