Re: bruidstaart ( tjes) zwart/wit.
Die is LEUK!!! Ik word er helemaal vrolijk van! Je hebt hem heel mooi gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart ( tjes) zwart/wit.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die is LEUK!!! Ik word er helemaal vrolijk van! Je hebt hem heel mooi gemaakt!
Heel apart,mooi gemaakt.
Oow wat ziet dat er super uit zeg.
Wat een werk!!!! En wat een lieve pinguins!
Prachtig gedaan! Het lijkt me wel leuk die cadeautjes en ook een sport om ze toch steeds weer een beetje anders te maken, maar wat een klus, pfffff
hoi
wat een leuke pinguins en wat een leuke kleine taartjes heb je daar een bakvormpje voor of heb je ze het zelfde gemaakt als petit four?als je het zo schrijft
mijn vriendin gaat volgendjaar trouwen en wil graag en kikker koppeltje zal haar eens deze foto laten zien .
groetjes marie
Wat een aparte stapel en het staat ook helemaal geweldig,leuk paartje ook en zwart/wit staat prachtig.
Super zeg!!!
Wat een leuk geheel zo...heel chique...en het bruidspaartje is zooooooo lief 
Wat een mooi geheel zeg, prachtig...:thumb:
Heb je die kleine taartjes uitgesneden uit een grote of heb je allemaal aparte bakvormpjes hiervoor?
Ik heb gewoon 2 grote cakes gebakken eerst gevuld, dan een uurtje in de koelkast, cakes wel ingepakt in huishoudfolie tegen het uitdrogen.
Daarna de rondjes met een vormpje eruit gestoken, de vierkantjes heb ik gesneden.
rondjes waren trouwens 5 cm doorsnede, vierkantjes 4,5 x 4,5 cm.
kei tof je taart en taartjes, moet nogal een gepriegel geweest zijn voor die ronde taartjes zeker :-/
met wat zijn ze eigenlijk gevult?
ik vond de vierkantjes iets makkelijker inderdaad maar heb nu voldoende geoefend dus de rondjes lukken ook al aardig
ze zijn gevuld met een laagje aarbeienjam en citroencreme, ( botercreme van de webshop met citroensmaak van patidess erdoor)
heel erg leuk!!
Enorm wat een werk, maar het is een plaatje zo zwart met wit.
stoere combi's. De topper vind ik ook erg orgineel 
Dat vind ik nou echt heel knap gedaan!! Very classy!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart ( tjes) zwart/wit.