Re: Dikke knuffel
Wat een schatttig plaatje en wat lief gemaakt.
Groetjes, KARIN www.taartvankarin.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dikke knuffel
Wat een schatttig plaatje en wat lief gemaakt.
Dit is toch veel leuker dan een taartje. Wat ontzettend leuk gemaakt zeg.
Een hele mooie originele en ook vooral lieve taart!
heel erg leuk zeg,grappig plaatje en net wat je zegt:weer eens wat anders als een kaart,ik weet ook wel waar ik voor zou kiezen als ik dit zo zie!!
groetjes danielle
Wat schattig. Heel mooi gemaakt!
Wat een leuke originele taart!!!!!
oooh erg leuk!
Wat een schatje!!
Nou idd erg mooi. Vind het een superplaatje (en taart)...daar voel je je op slag beter door!
Wat een supergave taart. Ook een heel lief gebaar dat zeker op prijs gesteld zal worden.
Wat een schatje!
Wat een lief gebaar en een schitterende taart, echt mooie kleuren heb je gebruikt.
Huhh?? Is dit een taartje? Het lijkt wel een kaartje! Wat mooi gedaan en superstrak! Zo op de foto van bovenaf is het net zo'n leuk geboortekaartje. Mijn complimenten!
Aaaah, wat een lief mooi taartje 
xxx
Wat een superleuke taart!!! 
Erg mooi gemaakt 
Wat een leuke taart is dit weer ! Zullen ze zeker blij mee geweest zijn. Lief gebaar van je. En eigengemaakte bramenjam..............moet toch maar eens overwegen om een keer naar Friesland te reizen.....!!
Wat een enorm leuke. lieve taart!!!!
ik vind hem ook al zo schatig leuk met wit en blauw erg mooi
Wat een lieffie, heel er leuk.
Een dotje
Aaagh wat een lief en mooi taartje!!
heeeeeeeell leuk!!
Hoe heb je dat gedaan? Is het icing of heb je het "geschilderd"?
JS
geen tips, want ik vind hem prachtig. Super leuk plaatje, leuke hoekjes, leuke kleurtje, maar bovenal superlief van jou om voor je vrienden te maken 
oooh, mooi zeg! en wat een lief gebaar!...ik vind hem echt prachtig, hij ziet er heel strak uit hoor.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dikke knuffel