Re: Surfing surfing...windsurfing
Hele leuke taart Rianne ! En wat zien je poppetjes er geweldig uit ! Heb je zo'n malletje voor de hoofdjes ??? misschien toch wel handig ! [wietske zet ze nu op haar lijst voor Birmingham
]
Ennuh ik voel me zeeeeeeer vereerd, maar heb toch echt niet deze visjes bedacht. Annette had ze gemaakt (ik geloof dat Annette en ik zo'n beetje een onlosmakelijk duo hier op het forum zijn geworden
) op haar dol-fijne taart ! Maar heeft dacht ik soortgelijke visjes geloof ik ook weer gezien op internet, maar waar ????? Maar goed wat maakt het uit ! Lekker maken allemaal zou ik zeggen !
Dank je voor het compliment
, maar ik heb geen malletje voor de hoofdjes. Gewoon een bolletje met oogjes een neus en een mond.
En ja, jij en Annette zijn onlosmakelijk verbonden, bovendien ben ik een groot fan van jullie allebei, dus daarom haal ik jullie door elkaar!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
]
) op haar dol-fijne taart ! Maar heeft dacht ik soortgelijke visjes geloof ik ook weer gezien op internet, maar waar ????? Maar goed wat maakt het uit ! Lekker maken allemaal zou ik zeggen !