26

Re: assepoessieieieie, en we zingen vrolijk assepoessieeiiiii. :D

ik sluit me helemaal aan op de lofzang hierboven: GEWELDIG zeg!!!!!!!
Echt een super mooi taartje, en die details, echt gewoon super.

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

27

Wauuw Wendy hoe krijg je het voor mekaar om telkens weer een sprookjesachtige taart te maken............bij deze wilde ik je vragen of ik delen van je taarten mag gebruiken om te verwerken in mijn taarten(al

Vele en lieve groetjes Nicole

28

Ohhhh..............Wendy, wat mooiiiiii.

Voel me net een klein meisje, die eigenlijk ook nog heel graag zo'n droom van een taart voor haar (51 ste) verjaardag zou willen krijgen :o
Zo liefffff.........(zucht).

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

29

jeetje, wat een lieve taart, het is gewoon een compleet kunstwerk

groetjes Judje
www.detaartentoko.nl

wauwwwwwwwwwwww wat een prachtige taart zeg!!
zo mooi glimmend ook...

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

31

oooh  deze is weer superprachtig zeg!

mag ik je ook vragen of ik dit ideetje eens mag copieren (wel met veeeel minder details hoor)  want dit is wel een leukerd met dat koetsje er boven op!

wat was de reactie toen ze hem zagen? ze vielen achterover van verbazing zeker?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

32

Wauw, wat een plaatje is dit weer. Schitterend!

33

Je moest je schamen voor al die foto's, daar zitten wij toch helemaal niet op te wachten........................................... Whoehahahaahahahahahahahahahahaa!!!

Je hebt er weer een pracht van een kunstwerk van gemaakt!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

34

Geweldig!
Wat een kunstwerk :-)

35

Wendy, het is een genot om naar te kijken!!! Werkelijk álles erop en eraan, súper ontwerp!!!

En je hoeft je voor mij niet te schamen dat je het voor elkaar krijgt om zo'n mooie strakke stapel te maken met dit weer hoor...........ík wil alleen maar

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

36

Wauw, heeeeel gaaf!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

37

Hoi wendy
Wat een prachtig sprookje weer! eere die eere toekomt.

Gr Gerda

Taartie La Mama

38

Nou dat is echt een hele mooie taart. Bij de detailfoto's moest ik gewoon lachen van de gezichtsuitdrukking van dat muisje dat zo hard aan het trekken is.
Wat een mooie glans zit er trouwens op je taart, ook op de Valentino zag ik, gebruik je daar een speciaal dustje voor?

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

39 Laatst bewerkt door wendy (28-07-2008 10:06)

Hihi, nou, ik denk dat dat toch veel te maken heeft met de airco die zo vreselijkk zijn best staat te doen als ik bezig ben. :D
Hij is moboel en niet helemaal geweldig, maar het scheelt best een paar graden en hij haalt heel veel vocht uit de lucht, en ik denk dat dat wel helpt hoor. :)
Ook rol ik gewoon niet te dun uit nu. :)

De taart is inderdaad ruim anderhalf uur gestapeld en al in de kofferbak vervoerd.
Nu had ik hem wel met dowels gestut hoor, maar het waren echt blokken beton omdat het cake was, dat scheelt wel heeeeeel erg veel. :Y

Grappig detail, bovenaan de onderste taart zit een fondant roze randje.
Deze zit om de onderplaat van de taart erboven, en deze was dus de maat van de taart eronder.
Nu kan ze de bovenste twee taarten er zo afpakken en aan de onderste taart beginnen met snijden. Ook deze taat op een onderkarton dus die kan op een schaal en dan kan ze de twee bovenste weer op de onderplaat zetten, dan bijft hij nog best een tijd leuk om naar te kijken.
De taart was voor 80 personen en de onderste bestaat al uit 3 pakjes boter anderhalve kilo cakemix en 15 eieren, dus daar zijn ze wel even zoet mee. :lol:
Zeker 60 personen omdat het cake is dus. :D

En dames, tuurlijk mogen jullie mijn ide

40 Laatst bewerkt door wendy (28-07-2008 10:10)

Gosia schreef:

Nou dat is echt een hele mooie taart. Bij de detailfoto's moest ik gewoon lachen van de gezichtsuitdrukking van dat muisje dat zo hard aan het trekken is.
Wat een mooie glans zit er trouwens op je taart, ook op de Valentino zag ik, gebruik je daar een speciaal dustje voor?

O, ja, dat is pearl dust, zat inderdaad ook op de valentino taart. Vind het bij deze taart beter te zien.
Grappig h

41

Ik zit nog niet zo lang op het forum maar toen ik de foto zag dacht ik: een taart van wendy hahaha

wat een leuke taart... echt crea bea! super

42

Wat een geweldig mooie taart,super!!!!
Al die muisjes die zo druk bezig zijn.
De koets is ook zo mooi op de taart,weer een topstuk afgeleverd.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

43

Helemaal top deze taart! Een waar kunstwerk!
Groetjes, Monique

44

ohhhh wendy, wat een supertaart zeg, zoooooooooo mooi, echt helemaal geweldig en de kleine van mij ja die is echt een grote assepoesterfan dus die vind hem ook helemaal super!!!

45

Wat een prachtige taart, alles is al gezegd, er kan niets meer worden toegevoegd!! Voor mij ben jij de taartkoningin van Nederland, echt fantabulous!!!!

46

tje....ik zit net te denken of ik wat ga frobelen voor mn eigen verjaardag(en) maar als ik dit dan zie...vraag ik me wel eens af waarom ik t nog probeer...
HIhiHI

Nee hoor...gelukkig ben ik heel realistisch ingesteld. Ik weet wat ik kan en vooral NIET kan, en ik zorg gewoon dat mn kennissenkring deze site niet ontdekt! Dan weten ze nl niet wat er mogelijk is, en vinden ze mijn creaties nog heel bijzonder..grionnik .

Erika

47

FANTASTISCH!!! Wat een plaaaatje, sluit me verder helemaal bij Kaatje E. aan, deze wil ik ook wel volgend jaar voor mijn 40e verjaardag (is toch ook een heeel belangrijke verjaardag niewaar? ;) :-D).
Geweldig gedaan Wen, wat een details, alles zooooo mooi en ook errug sjiek die pearl spray erop, ben blij dat ik daar ook 2 bussen van thuis heb! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

48

Hoi Wendy,
De volgende keer als je een taart in Zwolle af moet leveren, mag je wel even op de koffie komen om uit te puffen van de lange reis. Jeemig jij bent echt wel een beetje gek (lol) om zo'n eind te rijden.

De taart: ik heb er geen woorden voor. Hij is geweldig.

49

jaaa daar is de kleine!! en wat een geweldige taart heb je gemaakt daar waren ze vast h

50

Waaauw!! Wat een prachtige taart zeg!