Re: "WUPPIES" !! en nog mijn cupcakepicknick cakies
Leuk! Leuk, leuk leuk....leuk leuk leuk leuk leuk! Enneh......leuk leuk leuk...leuk!
Leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » "WUPPIES" !! en nog mijn cupcakepicknick cakies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk! Leuk, leuk leuk....leuk leuk leuk leuk leuk! Enneh......leuk leuk leuk...leuk!
Leuk!
Die wuppies zien er geweldig uit!! Fantastisch!
En de andere cc's prachtig!
hoi hoi
is er iemand die kan vertellen hoe ik de wuppies moet maken
me dochter vindt ze helemaal geweldig en wil ze uitdelen op school
graag hoor ik een paar goeie tips van de prof's
haha
groetjes Butterfly
Ik stuur je een mailtje!
superleuke wuppies !
Wauw, waat prachtig allemaal!
wuppies zijn heel leuk cc zijn ook prachtig ik wou eens vragen hoe haal jij die vlinders uit hun mal bij mij lukt het niet
groetjes peggy
Wat leuk!!!! Allemaal prachtig gemaakt.
Wow, hoe moet je die wuppies maken???
Ze zijn echt super leuk maar wil ook wel super graag weten hoe je die wuppies heb gemaakt
Groetjes Janneke
die wuppies zijn gaaf.
de rest erg mooi
Die wuppies: Ge-wel-dig!! Gave kleuren heb je ook gebruikt!!
Maar tijd voor een receptje in 'ingezonden recepten' lijkt mij, ik wil het recept ook eigenlijk wel....
Heel geinige wuppies en glamourcc!
Gave wuppies !!! En de andere cupcakes zijn ook prachtig !!!
Wat een gezellige wuppies! En die cupcakes... vooral de witte,super chique!!!
super leuk!
Heel erg mooi gemaakt!
Ben het helemaal eens met wat iedereen hier boven schrijft!! Vooral ook over een duidelijk recept voor die wuppies
Sorry dat ik dit oude onderwerp toen omhoog haalde en voor evt verwarring
Ik heb Miekje gemaild voor het recept en dat kreeg ik, dus bij deze voor iedereen die het ook wil proberen
De wuppies zijn gebakken in de sligrobolletjes vorm. Wat erover heen zit is merengueschuim gekleurd met kleurstof. De voelsprietjes zijn gemaakt van fondant met tylose en de oogjes ook. Eerst de bolletjes bakken en af laten koelen en daarna de merengueschuim erover heen smeren en dat nog even 15 minuten in de oven op 150 graden om iets hard te laten worden.
Helemaal geweldig!
Helemaal leuk die Wuppies!
Zijn ze bij jullie op de vrije school zo strikt met traktaties?
Dacht altijd dat het belangrijkste toch is dat je het zelf met liefde hebt gemaakt?
Zo is het tenminste bij onze kids. Ok
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » "WUPPIES" !! en nog mijn cupcakepicknick cakies