Re: Topsy Turvy drama
prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy drama
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
prachtig
Voor het smelten was hij iig super! Errug jammer voor je hoor!
Ik zal dat van die suikerklontjes ook onthouden...
He uh maar hoe heb je hem nu precies gestapeld? Ik kan me herinneren dat je een heleboel vragen had maar wat je nu precies hebt gedaan heb ik gemist. Ik wil nl. voor mijn moeders verjaardag 1 sept. ook een topsy turvey maken...
He uh maar hoe heb je hem nu precies gestapeld? Ik kan me herinneren dat je een heleboel vragen had maar wat je nu precies hebt gedaan heb ik gemist.
Nadat ik hier advies gevraagd had over het stapelen... heb ik de meeste adviezen in de wind geslagen

Ik heb gestut met maisprikkers, en ze vervolgens gewoon op elkaar gezet. Wel kartonnetjes onder iedere taart natuurlijk.
Leuke topsy,met aparte kleuren bijelkaar,ziet er mooi uit.
Voordat het smeltdrama zich voltrokken heeft was het in elk geval een prachtige taart!!
Vaak ga ik toch ook wel op mijn gevoel af 
Maar dat schuine ging gewoon goed dan?
Maisprikkers, wat zijn dat voor dingen dan? Ik denk dat ik wel gewoon houten stokjes gebruik... kheb ze toch liggen... nu helemaal met die hitte... pfoei
Dus 1 kartonnetje onder iedere taart, en geen 2 opelkaar...?
mamandy77 schreef:He uh maar hoe heb je hem nu precies gestapeld? Ik kan me herinneren dat je een heleboel vragen had maar wat je nu precies hebt gedaan heb ik gemist.
Nadat ik hier advies gevraagd had over het stapelen... heb ik de meeste adviezen in de wind geslagen
![]()
Ik heb gestut met maisprikkers, en ze vervolgens gewoon op elkaar gezet. Wel kartonnetjes onder iedere taart natuurlijk.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy drama