Re: Vroem, zoem, swing en feest
Wat leuk allemaal!! Het autotje is echt mooi en strak, de bijenkorf is ook leuk :)Knap gedaan die swing. Maar ook het feest met de prinsesjes ziet er erg leuk uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vroem, zoem, swing en feest
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat leuk allemaal!! Het autotje is echt mooi en strak, de bijenkorf is ook leuk :)Knap gedaan die swing. Maar ook het feest met de prinsesjes ziet er erg leuk uit!
Wát een prachtcollectie!!!! Stuk voor stuk super!!!
De bijenkorf is favoriet bij mij!! Erg leuk die rondingen....n
Nou wat knap gemaakt en die bijtjes zijn wel mijn favo hoor!!!!!
Prachtige taarten heb je gemaakt!!
En die meiden is idd lachen!! Toch apart dat er maar eentje rose is geworden....
allemachtig wat een productie, die meiden zo trots da's geweldig en je verdient echt een goede vacantie!
Ontzettend leuk allemaal weer. Wat is die auto pr8ig geworden. Heb je die zelf uit een kapsel gesneden? Gewoon biscuit?
Gezellig 6 van die meiden bij elkaar en ze laten ook zo trots hun creaties zien. Denk je er al over na om serieus workshops te gaan geven????
Hoi Marianne, gezellig, dat je nog even reageert.
De auto is uit gewoon biscuit gesneden: ik had een vierkant van 25x25 cm gebakken, daar een reep aan de zijkant afgesneden en hieruit de bovenkant gebouwd. Het is best makkelijk om te doen. Dacht altijd, dat ik zoiets niet leuk zou vinden, maar het resultaat is toch wel grappig en het is goed strak te bekleden.
En die workshops, NEE !!!! De middag vind ik best leuk hoor, maar de voorbereidingen......Hier toch weer 2 dagen voor bezig geweest (incl. feest) en dat vind ik het eigenlijk niet waard (en dat krijg ik ook niet betaald). Ik heb het nog aan iemand toegezegd in sept. en aan mijn andere nichtje, maar ik heb er niet echt zin in, omdat ik het eigenlijk te druk heb.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vroem, zoem, swing en feest