51

Re: Merle 3 jaar !

Heel erg mooi, zo'n taart wil ik ook wel!

52

WAUWIE! Een droomtaartje...

53

wat mooi vast voor een echt prinsesje! :)

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

54

Wauw, wat een sjieke taart! Vind hem prachtig. Je ziet niet eens dat het een dummy is trouwens. Wel een handig idee, heb zelf ook altijd te veel.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

55

Werkelijk een prachtig, waanzinnig mooie stapel!

Die engeltjes... hihihi... mooi hoor!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

56

zo die is mooi zeg geweldig

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

57

Wat een prachitge taart!Wat een mooi geheel en wat ziet het er allemaal strak uit!

58 Laatst bewerkt door hanane (02-07-2008 22:21)

ja, ik ben er ook helemaal weg van!!!!!

maar ben wel benieuwd hoe je die krulletjes hebt gemaakt. ( vroeger deden we dat ook met papier, is dat zoiets ,maar dan van fondant en dan laten uitdrogen.)

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

59

Echt waanzinnig mooi. :Y
Gefeliciteerd vast. :D

60

hanane schreef:

maar ben wel benieuwd hoe je die krulletjes hebt gemaakt. ( vroeger deden we dat ook met papier, is dat zoiets ,maar dan van fondant en dan laten uitdrogen.)

hahaha weet precies wat je bedoelt!!! hahaha, daar deed het mij ook al aan denken!!!

maare, je taart is echt prachtig! goed strak, de kleuren, de vormgeving, echt super!!! :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

61 Laatst bewerkt door wietske (03-07-2008 08:56)

Bedankt voor jullie leuke reacties en adviezen v.w.b. het verven !

De taart is eigenlijk gekomen doordat Annette die leuke engeltjesmold had, maar niemand wilde een taart met engeltjes :( Dus tja toen moest mijn dochter maar slachtoffer worden, want we wilden wel een taart met engeltjes voor op de site ;) (leuk voor een bruidstaart, hint, hint :D ) Dus ik mocht de nieuwe mold van Annette gebruiken (thanks) en nu maar hopen dat het nog een keer een engeltjes taart opleverd ! :D :D

Alle inspiratie haal ik van internet, net als de krullen, die had ik gezien op een witte trouwtaart van sweetthings, ik moest trouwens ook gelijk denken aan filligrainpapier (toch?!) en het idee van de ondertaart met de engeltjes had ik weer gezien bij cakedesign ;) Wel weer effe een geribbeld lapje er onder en effe anders, maar goed. Zo zie ik in elke taart vaak weer ideetjes die ik dan weer gebruik voor mijn eigen taarten....

De krulletjes zijn gemaakt van modelingpaste in elkaar gedraaid laten drogen en de volgende dag er op gezet.

De bolletjes langs de hartjes, vierkantjes en taart is inderdaad icing, die ik donker geel had gekleurd. Het was eigenlijk de bedoeling om die ook nog goud te verven, maar toe ik het had gespoten vond ik dit zo mooi dat ik het zo heb gelaten, anders was het waarschijnlijk weer een beetje veel goud voor het mooie ;)

Ik denk dat ik met deze taart toch zeker weer 3 avonden bezig ben geweest een uurtje of 12 ???? al is het niet meer ?!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

62

Wat een prachttaart is het geworden.Erg mooi. :thumb:

Groetjes Angelique

*Toenk*     Ja sorry, mijn mond is open gevallen op mijn bureau.
Zucht, Wietske ik kan maar 1 ding zeggen : PRACHTIG!!!!

64

Wooow, supermooi! Prachtig ontwerp, en elk detail is echt wel perfect afgewerkt.

Groetjes, Katleen

65

Had deze nog helemaal niet gezien volgens mij, maar wat een pracht!!

66

Hij is echt zo mooi, zo af, zo perfect. Ik heb hem opgeslagen hoor!!!!

67

Wow, práchtig!!!! Heel erg mooi...:Y

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

68

Wat is dit een mooi taart, Wietske!!!!! Echt super gaaf en zoooooooooooooo ontzettend mooi gemaakt. Ik blijf kijken!!! Ook zo'n leuke kleurencombinatie. Zucht....

Groet, Jolanda

69

Super!

Groetjes WendyK

70

Haaii!

Deze taart is echt 1 van de mooiste stapeltaarten die ik ooit gezien heb!
Helemaal mijn stijl!

Groetjes van Cynthia

71

Deze is schitterend zeg!!!...wauw...wauw...wauw... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

72

Ik verf ook, net als jij met alcohol. Ben het helemaal met je eens. De poeder vliegt er hier door. Maar ik blijf toch verven omdat het mooier dekt dan dusten. Dusten blijft lichter zeg maar.

Maar bovendien vind ik je taart helemaal super. Zooooooo prachtig. Super-de-suup strak, aan alles gedacht, 100% afgewerkt. De kleuren zijn top en, en, en....

Een van de mooiste en de beste... vind ik.

Corinne
Sugar & Flour

73

GEWELDIG!!!Wat een pracht van een taart!!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!