Re: Anne Geddis babybij voor Laura...
Oooooooh deze is echt te cute!!!! zo'n lief gezichtje en ook die beentjes en armpjes zo lekker mollig. Echt om op te vreten!
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Anne Geddis babybij voor Laura...
Oooooooh deze is echt te cute!!!! zo'n lief gezichtje en ook die beentjes en armpjes zo lekker mollig. Echt om op te vreten!
Ooooooooooooo wat een lieffie!
ohh deze is heel leuk en wat een mooie baby
geweldig. en dat gezichtje ook zo perfect gemaakt. kan me voorstellen dat ze hem niet wilde aansnijden. maar ja.....hij is toch gemaakt om op te eten...
Wauw wat een schatje. Heel erg mooi!!!!
Wat een dotje!!
Geweldig is dat malletje he, ideaal, verven vind ik ook nog wel moeilijk, gelukkig vind ik de dichte oogjes het mooist!!!
Wat een plaatje!!!!!!!!!!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh wat geweldig lief en mooi!!!! Knap gemaakt zeg!!!!!!!!!
effe deze prachtige taart weer naar boven halen voor een vraagje: heeft er iemand de baby gezichtjes mal al gevonden ergens?
Mijn nicht is gisteren bevallen van een TWEELING dus er komt weer een taartje aan. Een mal (ja twee gezichtjes dus) zou heeeeel handig zijn (mijn eerste probeersel kalkoenvormige baby in gedachten houdend..)
Kristien
Is hij mss op taart en trends te krijgen? Is er iemand van de nabije Belgjes of de Zuid-Nederlandse dames die er eentje wil meebrengen. Please?
Zo lief!!
wat mooi en wat een leuk idee.
groet Sacha
Wat een lieffie!!
Een mooi en lief taartje.
aaaahhh geweldig gemaakt. Ik zou het babietje eraf halen toch de taart eten...
er waren precies nog mensen die de taart toen gemist hebben, net als ik 
Wat een poepie!!
Ooh wat een schatje zeg.
Heel netjes gedaan zeg.
Wat een mooi kunstwerkje!!! ZEER mooi!!!
bij planet cake hebben ze wel een gezichten malletje zag ik (ff gegoogled)
dat is een mal voor verschillende gezichtjes in
Weet iemand misschien welke mal hiervoor gebruikt is???
Vind hem namelijk helemaal toppie

Niemand???
Dan zou je Karin S even moeten mailen, ik denk dat zij de baby geboetseerd heeft.
Wat een schatje en wat een prachtige vrolijke taart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Anne Geddis babybij voor Laura...