Re: Bruidstaart voor ruim 170 personen.
Wauw, wat een supertaart Wendy! Ik vind vierkant ook erg mooi bij zo'n bruidstaart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart voor ruim 170 personen.
Wauw, wat een supertaart Wendy! Ik vind vierkant ook erg mooi bij zo'n bruidstaart!
Ongelofelijk weer echt super zeg. Wat een enorm werk maar een geweldig resultaat.
kijk ronnie en mike gaan ervoor zorgen dat je nog meer van dit soort taarten gaat maken....wat een plaatje! Prachtig gewoon! en ja...inmens groot! ga zo effe in je album de close ups bekijken!
enne...ebn je in diamanten uitbetaald????
Hij is echt supermooi geworden Wendy!
superdelux!!!!!!!
enne...ben je in diamanten uitbetaald????
hihi, was het maar waar, hoewel, was niet zo'n groot diamantje geweest dan, die zijn geloof ik wel errrrrug duur.

Nou Diamanten zijn niet echt goedkoop, maar een 15 punter diamant dat is hij zeker waard, misschien nog wel meer.;)
Sorry ik heb even gekeken en het is zelfs een 25 punter diamant, dat is hij zeker waard maar als je een 30 punter er voor zou hebben gehad...........dat vindt ik hem waard en nog wel meer.

Ik gun je gewoon veel meer,want volgens mij als je alles bij elkaar op telt en je uren mee telt, zijn de taarten onbetaalbaar.( er zit ook zoveel liefde in).
Wendy wat vond het bruidspaar er van..................heb je een reactie van ze gehad na de dag zelf?
Ik ben wel heel benieuwd hoor.
dit is super zeg! en die kroon, dat dat toch altijd goed gaat bij jou 
ik vraag me toch af hoe je dit stut, gewoon met houten stokjes of toch nog een andere manier?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart voor ruim 170 personen.