Re: Bollywood Bruidstaart
GEWELDIG!!!! Wat een prachtige taart.
Volgens mij zijn het echte strikken, of vergis ik me?
Ben heel nieuwschierig naar je andere taarten, want die moeten er ongetwijfeld zijn.
Groetjes, KARIN www.taartvankarin.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bollywood Bruidstaart
GEWELDIG!!!! Wat een prachtige taart.
Volgens mij zijn het echte strikken, of vergis ik me?
Ben heel nieuwschierig naar je andere taarten, want die moeten er ongetwijfeld zijn.
Wauw joh hij is z
oh, wat een prachtige taart zeg, echt ontzettend mooi. Heb ook het idee dat de strik echt is, verklap je ons dat nog even en natuurlijk de vulling!!!
Wat een schitterende taart. Ik heb je andere taarten ook zitten bekijken. Ook allemaal al zo mooi. Knap werk hoor.
oooohhhhh wat een super fantatstische bruidstaart, ik zou er bij wijze van voor gaan scheiden en maar weer es een poging wagen (wel met dezelfde man....saaai.... hahaha)!
echt helemaal top en ontzettend nieuwsgierig naar de rest, offe is dit je eerste!!!??? whoehahaha
groet corinne
Mooi.... alles eraan is prachtig... helemaal af en supergaaf!
Hoe zit het met de strikken en de vulling? Ben nu ook wel benieuwd... 
Wauwie zeg. Helemaal toppie
Wauw, wat waanzinnig mooi is ie.
ooooh wauw... wat een gaaf pronkstuk zeg!!! vertel... vertel... vertel...
Nou, nou, ik ga even eten, afwassen, kids in bed stoppen, ik kom terug en ziedaar:
lieve dames, hartstikke bedankt voor jullie lieve en vooral enthousiaste reacties!!! Ik zal even e.e.a uit de doeken doen:
Van onder naar boven: de cc´s (mix uit de shop; werkelijk SUPERRRRmixje!!!), ene helft gevuld met kersen- en andere helft met abrikozenjam.
De basis en de derde laag bestonden uit een chocoladecake, getrempeerd met rum (Bacardi) en gevuld (en omhuld) met choco-rum-bc en kersenjam.
De tweede en vierde laag bestonden uit amandelcake, getrempeerd met amaretto en gevuld (en omhuld) met vanille-citroen-bc en abrikozenjam.
Aan de buitenkant MMF. Ik heb hier voor het eerst gewerkt met spuitkleurstof en ik moet zeggen: ik overweeg serieus om over te stappen naar airbrush!!! Ik heb de smaak te pakken! De tierlantijntjes zijn RI, overschilderd met goudverf. De tweede en vierde laag hebben twee lintjes als afwerking voor de onderrand: een oranje met daaroverheen een smallere roze. Aan de voorkant afgewerkt met oranje satijnen strikken (zelf in elkaar genaaid....).
Ere wie ere toekomt: mijn man heeft zich gebogen over het plateau, dus applausje voor hem!
De taart is geheel naar wens van de bruid gemaakt. Zij wilde pers
Harstikke mooie bruidstaart joh! En gelijk je andere taarten even bekeken, veel zeg. Dus je bent al een tijdje bezig of niet?
Michelle, wat een waaaaaaaanzinnige mooie taart. SUPER!!!!!
Wat is ie waanzinnig zeg! Alle bruiden van Nederland gaan ons bombarderen met verzoeken voor deze taart!
Allemachtig, die is prachtig!!!
Prachtig!!!!
wat een supermooie taart zeg. ik hoop dat je de foto's nu snapt dan zien we vast nog meer moois voorbij komen.
In
Ik had hem al op hyves gezien en had hem al uitgebreid bestudeerd... Zo heel erg mooi gemaakt!
Wauw, wat een supergave bruidstaart! Chapeau!
Prachtig prachtig...maar dat is volgens mij al wel vaker gezegd...en weet je...het geeft niks hoor dat je niet weet hoe je foto's moet plaatsen...ik ben op dat gebied ook echt hoog blond.
Idd laat mij maar lekker taarten maken...en doe jij dat ook maar want dan kunnen wij...(na wat wachtijd en geduld totdat de foto's erop staan)...meegenieten van jouw prachtige creaties!
Tjonge wat een enorme blikvanger. Ik vind hem een beetje Chinees of Indisch. Of zit ik nu uit mn.... te kletsen. Wat een geweldige taart. En daar zal wel een bakkie goud dust in verdwenen zijn.
Ontzettend mooi en knap gemaakt.
ik hed hem ook nog niet gezien, gelukkig is hij dus nog een keer gepost, want ik vind hem toch gaaaaaaf!
Hele mooie kleuren! Super gave taart
Oh, ik was al helemaal gek van deze kleurencombi in Bollywood films, maar jij hebt 'm vertaald naar de taart!!!! Ik vind 't zo'n mooie taart dat ik even moet posten : OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 
Houdt jij je maar lekker bij taarten maken ipv de compu, maar ben wel blij dat ik deze heb kunnen zien
Zo ontzettend de moeite waard 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bollywood Bruidstaart